نرگس مهدوی
2 سال پیش
دوستان توجه کنن سوال دوم به اشتباه در جوابیه صحیح زده شده اما جواب این سوال (غلط) است.
M e
2 سال پیش
@ستایش احراری بزن رو قسمت دانلود ها بعد روی دانلود جزوه ها کلیک کن اینو میاره بعد میتونی جواب چی یاد گرفتی ها رو دانلود کنی .
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@ستایش احراری دانلود ها باید بری
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@M e بچه ها این بخش کلا برای من فقله یعنی نمیتونم دانلود کنم جزوه ها رو باید چیکار کنم
M e
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی فقط جزوه فصل اولو نمیتونین دانلود کنید یا سایر جزوات فصول زیست رو؟ و حتما وقتی میرید تو بخش دانلود جزوه پایه دهم رو انتخاب کنید چون همیشه رو کنکوریه و برای قفل بودن این بخش که بعضی مواقع برا منم پیش میاد کلا از سایت خارج بشین و دوباره وارد این بهش بشید شاید مشکلتون حل بشه(مال من اینطوری حل میشه ) اگه حل نشد به پشتیبانی سایت اطلاع بدین انشالله که مشکلتون کامل حل بشه
M e
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی قشنگ معلومه تازه وارد اکادمی امروز شدین نه ؟🙂
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@M e 😂والا میشه گفت بله
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
اره اینا رو میدونم ولی شما منظور منو بد فهمیدن من میگم اصلا بخش دانلود های من بالا نمیاد!
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@M e همه این کارو کردم ولی خب درست نشد خیلی ممنونم ازت 🙂🌹
M e
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی متاسفم برای این کارم حتما به پشتیبانی، پیام بدین
M e
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی ببخشید من بدون اینکه دقت کنم مشکلتون چیه فکر کردم مث مال مشکل خودم وچندتا از دوستانم که مشکلشون مث مال من بودهستش بازم شرمنده حتما به پشتیبانی پیام بدین و موفق باشین 🌷🌷
زهرا حبیبی
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی اگه از دوره به صورت رایگان استفاده کنی فقط یادبگیریم هارو میتونی استفاده کنی و بقیه قابلیت هاشو باید دوره رو بخری تا باز بشه 😬😂ممکنه به خاطر این باشه
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@M e ن بابا این چه حرفیه
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@M e بابا شرمنده نکنین حالا مگه چی شده بله اطلاع دادم🌷
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@زهرا حبیبی ن خواهرم من دوره جامع رو گرفتم بحث اون نیست
آرش جمشیدی مقدم
1 سال پیش
@M e سلام میشه جزوه رو برام بفرستی اخه من ندارم اگه فرستادی تو ایتا بفرست @Arashjm
M e
1 سال پیش
@آرش جمشیدی مقدم سلام معذرت میخوام متاسفانه نمیشه
امیرعلی یوسفی
1 سال پیش
@زهرا حبیبی جواب یاد بگیریم ها کجاست
طاها سرمست
1 سال پیش
@امیرعلی یوسفی در جزوه که در سایت گذاشتن
ریحانه روان بد
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی سلام...دوره رو خریداری کردین؟
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اشتباه نوشته باید میگفت دو کرم کربوهیدرات
محدثه یارخانی
2 روز پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم
محدثه یارخانی
2 روز پیش
سلام وقتتون بخیر توی جزوه ای که استاد دارن توضیح میدن نوشته دو گرم کربوهیدرات ولی توی جوه ای که من پرینت گرفتم نوشته یک گرم کربوهیدرات اشکال تایپی بوده یا یه چیز دیگه هست؟
امیرعلی ایرانی
2 ماه پیش
این قلیایی که میگه چیه زیاد شنیدم ولی توجه نکرده بودم تا الان
امیرعلی ایرانی
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی شرمنده داداش خیلی نویز میده
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@امیرعلی ایرانی قلیا مخالف اسیدی هست مثلا خوراکی های قلیایی مزه تلخ دارن بر عکسشون، اسید های خوراکی ترش هستند همچنین براشون ph تعریف میشه که برای اسید ها از ۰ تا ۷ هست و برای قلیا از ۷ تا ۱۴
ثنا نوروزی سرابی
2 ماه پیش
چرا فیلم ها بالا نمیاد
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
از پشتیبانی پیگیری کنید
زهرا اسدی
5 ماه پیش
تولید فسفولیپیدها و تری گلیسرید ها در گیاهان هم هست؟
اسرا فاتحی
1 ماه پیش
بله هم در گیاهان و هم در جانوارن فسفولیپید و تریگلیسرید تولید میشود روغن آفتاب گردان همان تری گلیسرید گیاه هست. و چربی گاو و گوسفند همان تری گلیسرید اونها هست. هر جانداری یاخته دارد. و هر یاخته ای غشا دارد. و غشای یاخته هم از فسفولیپید ساخته شده است . امید وارم توضیحاتم کامل باشه 🌸
بیتا مرادی
6 ماه پیش
اینجایی که میگه کربوکسیلCOOH میتونیم به جای OOبگیم O2
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
کیانا کریمی
6 ماه پیش
فراوان ترین مولکول زیستی غشا هم پروتئن میشه؟؟
ماهان کربلایی اسماعیلی
6 ماه پیش
اره
H. M
5 ماه پیش
خیر فراوانترین: فسفولیپیدها بزرگترین: پروتئین
آموزش ویدیویی مولکول های زیستی ( قسمت 2) برنامه مطالعاتی دهم دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
ستایش احراری
2 سال پیش
جوابیه چی یادگرفتی ها در قسمت دانلود حزوات در فایل جداگونه ای موجوده @نرگس مهدوی کدوم قسمت از سایته؟؟