مبینا برالی
1 ماه پیش
یه سوال پیکاسو کیه
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
یه هنرمند هست اگر خواستی میتونید تحقیق کنید در موردش 😊
علیرضا یمینی نیا
1 هفته پیش
منم
مبینا برالی
2 ماه پیش
1-ببخشید چند نوع اعصاب داریم 2-یاخته عصبی حسی که در اعصاب حسی ومخطط وجود دارد یعنی چی 3-واینکه یاخته عصبی حرکتی در اعصاب حرکتی ومخطط وجود دارد یعنی چی
مبینا برالی
2 ماه پیش
1-آیا نورون حرکتی فقط پیام را از بخش مرکزی به به یاخته های عمل کننده(غده، ماهیچه) میرساند یا میتواند به نورون دیگر هم برساند 2-آیا یاخته عصبی فقط حسی، حرکتی، رابط اند یا انواع دیگری هم داریم 3-آیا اکسون توانایی دریافت پیام رادارد 4-آیا یاخته های دیگر یاخته های غیر عصبی جسم یاخته ای دارند که محل اصلی سوخت ساز آنها آنجا باشد 5-آیا شکل یک ص دو یک یاخته حرکتی است
مبینا برالی
2 ماه پیش
ببخشید من یه جا خواندم که پیام عصبی از هر قسمتی از نورون می تواند شروع شود حتی از میان یا پایانه آکسون حالا این جمله اشتباه است یا درست اگر درست بود لطفا توضیح بدین که آیابه این معنا است که که هر قسمت از یاخته نورون گیرنده حسی دارد
مهدیه عزیزی فر
3 ماه پیش
سلام ببخشید چرا جزوه آپدیت هست ولی فیلم فصل ها به غیر فصل 7 آپدیت نیس ؟
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
سلام از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
سلام از پشتیبانی پیگیری کنید
محیا جباری
3 ماه پیش
۱)غ ۲)غ ۳)غ ۴)غ ۵)غ ۶)غ ۷)غ ۸)ص
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
Dina .
3 ماه پیش
سلام پایانه آکسون همیشه منشعب هستن یا میتونه منشعب هم نباشه؟!
محیا جباری
3 ماه پیش
پایانه آکسون همیشه منشعبه ولی دندریت هم میتونه مثل پایانه آکسون منشعب باشه هم میتونه نباشه
سحر انصاری
4 ماه پیش
دوستان نورون های هورمون ساز و غیرهورمون ساز رو یه توضیح دقیقی میتونید بدین!
علی یوسفی صدر
4 ماه پیش
ببین نورون هورمون ساز هورمون ترشح میکنند و نورون های غیر هورمون ساز ناقل عصبی ترشح میکنند
سحر انصاری
4 ماه پیش
چرا توی آکسون هم DNAحلقوی و خطی هست؟
علی یوسفی صدر
4 ماه پیش
در آکسون فقط DNA حلقوی وجود دارد و خطی وجود ندارد
z z
5 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-33405?comment_id=728111#comment-728111 در پاسخ : منظورم اینه که ایا هورمون هم توانایی تولید پیام عصبی رو داره ؟
محمدرضا اسم زاده
5 ماه پیش
خیر هورمون یک پیک شیمیایی هست و توانایی تولید پیام عصبی را ندارد.
z z
5 ماه پیش
سلام ببخشید یعنی همه هورمون ها تولید پیام عصبی دارند ولی انتقالش رو ندارند ؟؟؟ ببخشید اینکه انتقال پیام عصبی همان انتقال ناقل عصبی است ؟؟
مبینا خضیری
7 ماه پیش
سلام زینب جان هورمون ساز ها پیک شیمیایی دور برد هستند و انتقال پیام شیمیایی انجام میدهند وغیر هورمون ساز ها انتقال پیام عصبی انجام میدهند که پیک شیمیایی کوتاه برد هستند و نورون ها همشون انتقال پیام دارند و اما همه نورون ها انتقال پیام عصبی رو نمی تونن انجام بدن
آموزش ویدیویی انواع سلول های بافت عصبی برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
😊