= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مبینا برالی
1 ماه پیش
یه سوال پیکاسو کیه
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
یه هنرمند هست اگر خواستی میتونید تحقیق کنید در موردش 😊
علیرضا یمینی نیا
1 هفته پیش
منم
مبینا برالی
2 ماه پیش
1-ببخشید چند نوع اعصاب داریم 2-یاخته عصبی حسی که در اعصاب حسی ومخطط وجود دارد یعنی چی 3-واینکه یاخته عصبی حرکتی در اعصاب حرکتی ومخطط وجود دارد یعنی چی
مبینا برالی
2 ماه پیش
1-آیا نورون حرکتی فقط پیام را از بخش مرکزی به به یاخته های عمل کننده(غده، ماهیچه) میرساند یا میتواند به نورون دیگر هم برساند 2-آیا یاخته عصبی فقط حسی، حرکتی، رابط اند یا انواع دیگری هم داریم 3-آیا اکسون توانایی دریافت پیام رادارد 4-آیا یاخته های دیگر یاخته های غیر عصبی جسم یاخته ای دارند که محل اصلی سوخت ساز آنها آنجا باشد 5-آیا شکل یک ص دو یک یاخته حرکتی است
مبینا برالی
2 ماه پیش
ببخشید من یه جا خواندم که پیام عصبی از هر قسمتی از نورون می تواند شروع شود حتی از میان یا پایانه آکسون حالا این جمله اشتباه است یا درست اگر درست بود لطفا توضیح بدین که آیابه این معنا است که که هر قسمت از یاخته نورون گیرنده حسی دارد
سحر انصاری
4 ماه پیش
دوستان نورون های هورمون ساز و غیرهورمون ساز رو یه توضیح دقیقی میتونید بدین!
علی یوسفی صدر
4 ماه پیش
ببین نورون هورمون ساز هورمون ترشح میکنند و نورون های غیر هورمون ساز ناقل عصبی ترشح میکنند
(2)
سحر انصاری
4 ماه پیش
چرا توی آکسون هم DNAحلقوی و خطی هست؟
علی یوسفی صدر
4 ماه پیش
در آکسون فقط DNA حلقوی وجود دارد و خطی وجود ندارد
(2)
z z
5 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-33405?comment_id=728111#comment-728111 در پاسخ : منظورم اینه که ایا هورمون هم توانایی تولید پیام عصبی رو داره ؟
محمدرضا اسم زاده
5 ماه پیش
خیر هورمون یک پیک شیمیایی هست و توانایی تولید پیام عصبی را ندارد.
(1)
z z
5 ماه پیش
سلام ببخشید یعنی همه هورمون ها تولید پیام عصبی دارند ولی انتقالش رو ندارند ؟؟؟ ببخشید اینکه انتقال پیام عصبی همان انتقال ناقل عصبی است ؟؟
مبینا خضیری
7 ماه پیش
سلام زینب جان هورمون ساز ها پیک شیمیایی دور برد هستند و انتقال پیام شیمیایی انجام میدهند وغیر هورمون ساز ها انتقال پیام عصبی انجام میدهند که پیک شیمیایی کوتاه برد هستند و نورون ها همشون انتقال پیام دارند و اما همه نورون ها انتقال پیام عصبی رو نمی تونن انجام بدن
زینب حسینی
8 ماه پیش
با سلام لطفا به سوالم جواب بدید خیلی برام مهمه ، طبق تعریف استاد الان یعنی نورون های هورمون ساز نمی تواند ناقل عصبی تولید کند چون من جایی خوندم که نورون های هورمون ساز همه ناقل عصبی تولید می کند و همه هورمون ترشح میکند؟
رها زمانی
8 ماه پیش
درود بنده کلا منظور این سوال اخر رو متوجه نشدم . جوابش چیشد؟
حسین خلیل طهماسبی
8 ماه پیش
خب نوروگلیا سلول و هدایت و فعالیت عصبی میتواند تولید کند نه خب پس همش نیست
فاطمه سلطانی
8 ماه پیش
اینجا گفتن ک سلول انتقال دهنده به عیر نوردند میتونه چیزای دیگ باشه ک منتقل بده مگه هدایت نبود
مریم آشوری
7 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
😊