سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@زهرا احمدیان سلام و درود بله اصلاح کنید لطفا اشتباه تایپی شده
نگین ابراهیمی
3 سال پیش
سلام رفیق تو مخرج باید 2a قرار بدی
معین حسن زاده
2 سال پیش
@زهرا احمدیان بله
َA .Gh
2 سال پیش
@زهرا احمدیان بله
غزل مظاهری
2 سال پیش
فرمول اشتباس تو مخرج میشه ۲a
فاطمه تفاخ
1 سال پیش
@زهرا احمدیان اشتباه نیس لابد اشتباه تایپی بوده یا وقتی پرینت گرفتی جا افتاده خودت ی 2 اضافه کن
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
گزینه ۲؟!
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محمدطاها مسعودی
1 ماه پیش
من جدا نمهمیدم چرا استاد منفی دو رو داخل پرانتز اینجوری ضرب کرد ( منفی دو ضربدر ایکس مگه منفی دو ایکس نباید بشه و بعد منفی دو ضربدر مثبته یک میشه منفی دو ) ولی استاد اصلا لحاظ نکردن
محمدطاها مسعودی
1 ماه پیش
الان که از منفی دو فاکتور گرفتیم، جملهی دوم اتحاد باز شده توی صورت سوال که منفی شش ایکس به توان دو هست تقسیم بر ۲ چرا استاد نوشت سه ایکس ؟ نباید سه ایکس به توان دو مینوشتن؟
اسحاق تاتاری
2 ماه پیش
برای تعیین علامت b باید به نمودار c نگاه کرد .
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
متوجه منظورت نشدم مجدد کامنت بذارید ریپلای نباشه 🌷
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً عکس درشت تر بفرستید ریپلای نباشه 🌷
کمیل مهری
3 ماه پیش
در تابع درجه دو میتونیم مثل تابع درجه ۳ در معادله صفر قرار بدیم و عرض از مبدا به دست بیاریم ؟
ساجده بزی
3 ماه پیش
عرض از مبدأ در هر نموداری نقطه ایی است کهx درآن برابر صفر است
مانی حکمتی
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر 🌹 پس این +12X مربوط به کدام قسمت نمودار میشه؟ یا مربوط به کدام ضرب میشه؟
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
مونا نصیری
3 ماه پیش
a+b)³=x³+3a²b+3ab²+b³)
یسرا فاروقی
4 ماه پیش
سلام خسته نباشید اینجا چطوری گزینه ۴ میشه. من حساب کردم از همین روش رفتم جواب شد منفی ۴ . یعنی دلتا شد منفی ۴ نه صفر ؟؟؟ میشه توضیح بدین. ممنون
آموزش ویدیویی نمودار توابع چندجمله ای برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 1 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود در مخرج کسر باید 2a داشته باشیم یعنی ۲