نمودار توابع رادیکالی

4.9/5
(62 رای)

روز 3

بافت های بدن انسان (قسمت 1)
بافت های بدن انسان (قسمت 1)

`01:07

آشنایی با برخی رادیوایزوتوپ ها
آشنایی با برخی رادیوایزوتوپ ها

`00:23

⛔ مفهوم چگالی
⛔ مفهوم چگالی

`01:17

بافت های بدن انسان(قسمت 2)+تست
بافت های بدن انسان(قسمت 2)+تست

`01:04

1 تمرین

سوالات دیگران
atena karimi | آکادمی امروز

atena karimi

3 ماه پیش

گزینه سه درست میشه

نیما عزیزی | آکادمی امروز

نیما عزیزی

5 ماه پیش

سلام در اخر این فیلم میشه بگید عدد12/5 چطوری بدست اومد؟؟ و همینطور واضح تر نحوه حل این تست رو توضیح بدید ممنون

الهه زمانی | آکادمی امروز

الهه زمانی

2 ماه پیش

سلام ما برای اینکه بدونیم چه عددی محور x رو قطع میکنه باید y رو صفر قرار بدیم . توی این تست c همون عددی هست که با جای گذاری y = 0 باید بدستش بیاریم تا بفهمیم چه عددی به جای c قرار گرفته . و عدد 12/5 عددی هست که با این جای گذاری بدست میاد و ما میفهمیم تابع , x رو در عدد 12/5 قطع کرده . امیدوارم این توضیح کمکتون کرده باشه.

z z | آکادمی امروز

z z

6 ماه پیش

سلام ببخشید مگه استاد نگفتند وقتی پشت ایکس منفی باشه نسبت به ایگرگ ها جابه جا می می کنیم چرا اینجا نسبت محور ایکس ها جابه جا کردند ؟؟؟؟

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

4 ماه پیش

برای تابع رادیکالی با فرجه ۳، اگر نسبت به محور x یا محور y قرینه‌‌ش کنیم، نمودار حاصل یکی میشه

هستی جنت | آکادمی امروز

هستی جنت

7 ماه پیش

b=-2 چطور جواب B این شد؟ متوجه حل معادله نشدم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

هستی جنت | آکادمی امروز

هستی جنت

7 ماه پیش

متوجه نشدم ما دقیقا چه چیزی رو باید قرینه کنیم و نیم ساز کدوم ناحیه رو میگن من این قسمت رو متوجه نمیشم

یعنی نقطه عطف تست قبلی و این تست بعد پیدا کردن ریشه و جهت رادیکال گذرنده بودن از مبدا یا عدم گذرندگی از مبدا است

استاد میگن نمیساز؟... نسبت به نمیساز قرینه کنم؟ کدوم نیمساز رو دقیقا میگن؟ چرا متوجه نمیشم؟؟

Ali Fathabadi | آکادمی امروز

Ali Fathabadi

8 ماه پیش

نیمسازی که میگن همون y=xعه ایا؟؟؟؟

@Ali Fathabadi آره نیمساز زاویه ای که محور x با y میسازه در ناحیه های اول و سوم

اون منفی پشت رادبکال باعث میشه نمودار قرینه بشه دیگه؟؟

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

4 ماه پیش

آره دیگه نسبت به محور X ها و یه منفی پشت خوده ایکس داریم قرینه میشه نسبت به محور y ها

منفی پشت رادیکال دقیقا رو چی اثر میذاره؟؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام وقتتون بخیر اینجا بعد از رسم تابع رادیکالی نمیشه گفت چون پشت رادیکال منفی داریم‌یه واحد بیاد پایین؟مثل تابع رادیکال با فرجه زوج؟

منظور استاد از اینکه میگن فرجه 3 تاثیری رو منفی نداره چیه؟

الهه زمانی | آکادمی امروز

الهه زمانی

2 ماه پیش

سلام عدد منفی زیر رادیکال با فرجه (فرد) وقتی از زیر رادیکال بیرون بیاد همچنان منفی است. برای همین ما چه اون رو در نظر بگیریم و چه اون رو در نظر نگیریم باز هم عدد منفی میمونه. امیدوارم این توضیح کمکتون کنه.

سلام برد میشهR؟

سلام بردش میشه از صفر تا منفی بینهایت (خود صفر هم هست)

جواب گزینه 2

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

ممنون میشم تمرین یاد بگیریم سوال دو رو توضیح بدین

عکس سوال و پاسخنامش رو کامنت کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

خدا بزرگه :) | آکادمی امروز

خدا بزرگه :)

10 ماه پیش

سلام. برای C میتونستیم همون اول بگیم چون که قسمت مثبت محور قرار داره یعنی یه ایکسی محسوب میشه که علامتش مثبته، پس نمیتونه گزینه های 2 و 4 باشه و همون اول این دوتا گزینه رو حذف کنیم؟؟

الهه کریمی | آکادمی امروز

الهه کریمی

9 ماه پیش

اره

آموزش ویدیویی نمودار توابع رادیکالی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 1 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز