نامعادلات شامل قدر مطلق و رادیکال

4.8/5
(37 رای)

روز 8

آرایش الکترونی
آرایش الکترونی

`00:55

1 تمرین

نامعادلات چندجمله ای و گویا
نامعادلات چندجمله ای و گویا

`00:46

 گوارش غذا در دهان
گوارش غذا در دهان

`00:58

اعداد کوانتومی
اعداد کوانتومی

`00:45

1 تمرین

نامعادلات شامل قدر مطلق و رادیکال
نامعادلات شامل قدر مطلق و رادیکال

`00:38

فشار ناشی از مایعات
فشار ناشی از مایعات

`00:50

سوالات دیگران

سلام وقت بخیر ببخشید فرق گزینه 1 و 2 چیه ؟

سلام و درود فرقی ندارن اشتباه تایپیه

خخخخخخخخخخخخخ

جواب ها اینطوری میشه ؟؟

فاطمه صوفی | آکادمی امروز

فاطمه صوفی

1 ماه پیش

از کجا بفهمم که از روش تیپ اول باید حل کنم یا از تیپ دوم؟

پریا انوشا | آکادمی امروز

پریا انوشا

2 ماه پیش

این سوال رو اگه بخوایم با روش تعیی علامت با جدول حل کنیم چجوری میشه؟ دقیقه 9:15

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام لطفا حل سوال۲ چی یادگرفتی روی کاغذ بنویسید

سلام کسی میتونه روش رسم نمودار رو کامل تو یه کاغذ یا ویس توضیح بده؟اگه کسی تونست جواب بده ممنون🌹

سلام وقت بخیر ببخشید چرا سوال اول شد گزینه ۲وسوال دوم میشه نمودار را رسم کنید ممنونم

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

4 ماه پیش

میشه نگاه کنین بگین مشکل کجاست؟ علاوه بر جواب استاد ، بازه های دیگه اضافی بدست آوردم

حس خوب

جواب چی یاد گرفتی هر دو سوال میشه گزینه ۲؟

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

آره

م موسوی | آکادمی امروز

م موسوی

7 ماه پیش

من این قسمت رو متوجه نمیشم با اینکه سوال و پاسخ دوستان رو هم خوندم. ما میگیم که قدرمطلق همیشه از اعداد منفی بزرگتره، برای همین یک طرف نامعادله که -1 هست رو حذف کردیم، سوالم اینه که خب چرا از اول -4 رو نوشتیم؟ بر فرض که -4 رو نوشتیم، استاد اینجا اومدن تو مرحله‌ی دوم با یک طرف نامعادله پیش رفتن، یکی ممکنه همون اول یا آخر کار یک طرف معادله رو طبق این منطق که قدرمطلق همیشه از منفی بزرگتره کنار بذاره و اینجوری سه جواب متفاوت به دست میاد! از کجا باید بفهمیم چه زمانی می‌تونیم یک طرف نامعادله رو بذاریم کنار یا کی نیازه که دو طرف نامعادله رو داشته باشیم؟ چون طبق این استدلال ما در هر مرحله از راه حل اجازه داشتیم یک طرف نامعادله که منفی هست رو نادیده بگیریم.

چجمر باید از رسم نمودار حلش کنم

..  . | آکادمی امروز

.. .

8 ماه پیش

ببخشید من نمیفهمم از کجا بفهمیم کدوم تیپه؟ تیپ اول یا سوم؟

چرا توان 2 ؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی مگه اون رادیکال نبود که با توان 2 حذف میشد؟ برای قدرمطلق هم میشه؟

به ترتیب گزینه ی 2 و گزینه ی 1؟؟ لطفا نگید به پاسخنامه مراجعه کنم..

عذرمیخوام دومی احتمالا گزینه ی 2 میشه . یعنی هردو گزینه ی دو

درسته

هر دو گزینه دو

آموزش ویدیویی نامعادلات شامل قدر مطلق و رادیکال برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 2 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز