ویژگی‌های سهمی

4.9/5
(38 رای)

روز 12

 جذب مواد
جذب مواد

`01:26

ویژگی‌های سهمی
ویژگی‌های سهمی

`00:26

 تنظیم فعالیت دستگاه گوارش
تنظیم فعالیت دستگاه گوارش

`00:53

1 تمرین

موازنه واکنش های شیمیایی
موازنه واکنش های شیمیایی

`00:54

حل معادلات شامل عبارات گویا
حل معادلات شامل عبارات گویا

`00:35

1 تمرین

 فشار بر حسب سانتی متر جیوه
فشار بر حسب سانتی متر جیوه

`01:09

سوالات دیگران

سلام اینجا ک استاد گفتن a سه چهارم بعد توی صورت سوال گذاشتن منفی یک چهارم چجوری بدست اومد منفی یک چهارم؟

سلام و وقت بخیر مقدار a شده ۳/۴ ولی در صورت سوال ، ضریب ایکس دو هست a-1 پس باید منهای یک بشه که میشه منفی ۱/۴

یاسین اونق | آکادمی امروز

یاسین اونق

3 سال پیش

خب توی معادله اصلی ضریب ایکس یدونه منهای یک هم داره دیگه منهای یک یعنی چهارم که چهار چهارم منهای سه چهارم میشه یک چهارم

دنیا مهدیان | آکادمی امروز

دنیا مهدیان

3 هفته پیش

استاد اون سوالاتی که آخر فیلم می‌گید تو این فیلم من سوال اولش رو نفهمیدم میشه توضیح بدید که b و‌a در فرمول b به روی 2a چجوری قرار می‌گیرد؟

صبا صفایی | آکادمی امروز

صبا صفایی

3 هفته پیش

سلام bضریب xهستش و 2aکه ۲ثابت و aضریب xبه توان ۲ هستش که جواب میشه گزینه ۱که bمساویه ۳هستش و 2aمیشه ۲ضرب منفی۲ که با منفی پشت خود فورمول میشه 3تقسیم بر 4.

از دقیقه ۱۰ و ۳۰ که برای پیدا کردن ضریب a جای‌گذاری کردین چطوری حساب کردین که شد یک چهارم

صبا صفایی | آکادمی امروز

صبا صفایی

3 هفته پیش

با سلام xوy رو جا گذاری کنیم توی اون معادله a به دست میاد.

چرا برای پیدا کردن عرض راس سهمی از روش اول عدد 2 رو گذاشتید

لطفاً مجدد سوالتون رو بپرسید و همراهش تایم هم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سوال ۱گزینه۱ سوال ۲گزینه۲

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

چرا اینجا من هر کار یمیکنم a یک سوم بدست نمیاد؟!!!!

واقعا همه معلمان خوبن ولی من هیچی از درس دادن معلم نمیفهمم

جواب سوال دومی چی میشه که میگه کدام سهمی maxدارد؟ و سوال قبلیش

محسن چگینی | آکادمی امروز

محسن چگینی

3 ماه پیش

اونی که ضریب منفی داره سهمیش رو به پایینه و اگه توی ذهنت هم تصور کنی دهانه سهمی رو به پایینه پس سهمی بالاترین مقدار ممکن رو یعنی max ماکسیمم داره

اونجایی که استاد میاد x راس رو منهای x میکنه رو نفهمیدم خب مگه این نقطه دو واحد نمیره سمت جهت مثبت پس چرا منفی میشه

توی انتقال توابع تدریس شده ایکس لجباز عمل می‌کنه یعنی منها کنی می‌ره راست به اضافه کنی می‌ره چپ

رسم نمودار تو فصل چنده؟....

جواب به صورت صوتی می باشد:)

میشه این سوالو با معادله درجه سه حلش کنید

سهمی هست و درجه دو هست ربطی به درجه سه نداره

@سید محمد متین رشادی ببخشید من منظورمو اشتباه پرسیدم ینی با سه معادله سه مجهول میشه حلش کنید

چرا برامن پیچیده اس شما ریاضی رو چجوری میخونید

عسل عسلی | آکادمی امروز

عسل عسلی

6 ماه پیش

تشکر

عسل عسلی | آکادمی امروز

عسل عسلی

6 ماه پیش

چرا نمیشه این محاسبات رو اینجوری انجام داد که یکی از پرانتز های راستو با چپ بزنی؟ فقط یکی از جوابای a بدست

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

عسل عسلی | آکادمی امروز

عسل عسلی

6 ماه پیش

بله حواسم نبود

آموزش ویدیویی ویژگی‌های سهمی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 2 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز