انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه

5/5
(27 رای)

روز 29

 انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه
انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه

`00:38

 روند فلزی و نافلزی
روند فلزی و نافلزی

`00:23

 قانون کولن + مسائل قانون کولن
قانون کولن + مسائل قانون کولن

`01:05

 اجزای مغز(قسمت3)
اجزای مغز(قسمت3)

`01:15

1 تمرین

 تست مسائل قانون کولن
تست مسائل قانون کولن

`00:20

 نخاع
نخاع

`01:00

 قانون دوره‌ای و روند شعاع
قانون دوره‌ای و روند شعاع

`00:45

سوالات دیگران

ببخشید استاد میگن توی رابطه با x باید برعکس عمل کنیم اما چرا توی کتاب درسی اینجوری نیست

کتابم همین حرف رو زده اگر حس می‌کنید جایی کتاب درسی حرفی متناقض با حرف استاد زده، اسکرین بفرستید تا توضیح بدم ریپلای نباشه 🌷

انبساط برای دهم است و باید یاد بگیریم؟

سلام در 3f(x) x ها هم جابه جا می شوند یا نه ؟

چرا ترتیب اینقدر مهمه آخه تو رسم فرقی نمیکنه میشه یکی بگه که مثلا یه تابعی هست که در رسم ترتیب هم مهم هست بعد اگه معادله کلا عوض مگه نباید اون رسمش هم عوض شه؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

5 ماه پیش

ترتیب درست اعمال تغییرات روی نمودار پایه: جابجایی افقی (چپ / راست) ← x-h کشیدگی یا فشردگی افقی ← b کشیدگی یا فشردگی عمودی + قرینه ← a جابجایی عمودی (بالا / پایین) ← k مثلا تابع اولیه f(x) بوده و ما همه تغییرات رو اعمال کردیم: a f(b(x-h))+k

سلام من آخه نفهمیدم معادله رو چجور نوشت ؟

سلام کجاش ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

پریا میر | آکادمی امروز

پریا میر

8 ماه پیش

منفی پشت x نباید باعث قرینه شدن نسبت به محور y باشد ؟؟؟ کی برای خود عدد باید درنظر گرفت و کی قرینه میکنیم

چرا اونجا که میگ اونی که چهار نداره انتخاب میکنیم ولی همه گزینه ک ۴نداشت خط زد و گزینه ای ک عدد ۴توش بود رو انتخاب کرد

سلام در یادبگیریم اگر به جای منبسط گفته بود منقبض گزینه 1 میشد؟

طهورا عیوضی | آکادمی امروز

طهورا عیوضی

10 ماه پیش

سلام اوکیه؟

ساره قاسمی | آکادمی امروز

ساره قاسمی

1 سال پیش

سلام،میشه توضیح بدین که چرا بجای اینکه x هارو تقسیم بر منفی یک کنیم ضرب کردیم؟مگه توی پرانتز عملیات برعکس نمیشه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

سلام اینو یک بار دیگه توضیح میدین ؟🙏✨️

سلام ببین وقتی در کل میخوای ببینی دو تا نمودار در چند نقطه و چه نقاطی همدیگه رو قطع میکنن،کافیه معادلشون رو با هم برابر بذاری و حلش کنی و عددی که به عنوان جواب این معادله برای ایکس بدست میاری،یعنی در اون نقطه،همدیگه رو قطع میکنن 🌷 (البته به شرطی که اون نقطه در دامنه هر دو نمودار باشه)

حامد مجیدی | آکادمی امروز

حامد مجیدی

1 سال پیش

ببخشید آیا نمودار 3^(x-3)- با انتقال۳واحد به سمت راست نمودار x^3- برابر اگه برابر چرا؟ یکم توضیح میدید

اولی : گزینه 1 دومی : گزینه 2

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

چی یاد گرفتی؟ ۱= ۱ ۲=۲

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

پاسخ چی یادگرفتی ها رو از جوابیه‌ش دقیق تر چک کنین🪷

این آکادمی رسما پول مارو خورده

جواب چی یاد گرفتی ۱- ۱ 2-۲

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

آموزش ویدیویی انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 5 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز