قانون دوره‌ای و روند شعاع

4.8/5
(21 رای)

روز 29

 انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه
انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه

`00:38

 روند فلزی و نافلزی
روند فلزی و نافلزی

`00:23

 قانون کولن + مسائل قانون کولن
قانون کولن + مسائل قانون کولن

`01:05

 اجزای مغز(قسمت3)
اجزای مغز(قسمت3)

`01:15

1 تمرین

 تست مسائل قانون کولن
تست مسائل قانون کولن

`00:20

 نخاع
نخاع

`01:00

 قانون دوره‌ای و روند شعاع
قانون دوره‌ای و روند شعاع

`00:45

سوالات دیگران
آتنا حکمی | آکادمی امروز

آتنا حکمی

1 ماه پیش

سلام خوب هستید؟ پی دی اف همین جزوه ای که استاد تدریس میکنن رو از کجا تهیه کنم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

بیتا زارع | آکادمی امروز

بیتا زارع

1 ماه پیش

سلام ممنون میشه سوال ۷ چی یادگرفتی رو توضیح بدید؟

سلام لطفا سوال چهار چی یاد گرفتی توضیح میدئید؟؟

سوال ۷ چی یادبگیریم چرا غلطه

استاد مگه تو تدریس نمودار رو درس دادنی نگفت گاز های نجیب رو شعاع اتمی شو نمیتونیم اندازه بگیریم پس تو نمودار نمیاریم؟ نکته میگه توی درسنامه بعد میای سوالو با توجه به نکات حل کنی میببنی کاملا برعکس ینی عنصر c رو گاز نجیب از گروه ۱۸ انتخاب کرده !!! عجیبه!!

زهرا . | آکادمی امروز

زهرا .

4 ماه پیش

سلام وقت بخیر برای امتحان نهایی هم این آموزش ها کمک میکنه؟

نیما عزیزی | آکادمی امروز

نیما عزیزی

4 ماه پیش

دوره جدول دوره ای در اصل همان دوره جدول تناوبی هست که استاد به جای دوره ای در اینجا گفتن تناوبی؟؟

میگین که یهو میره تناوب بعدی یعنی از گروه 18 برمیگرده به گروه 1؟؟

اره دیگه مثلا از انتها تناوب سه میره به ابتدای تناوب چهارم

گزینه دو اگه بگه خواص شیمیایی بازهم غلطه چون سدیم چکش خوار نیست و شکننده هست. درسته؟؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

5 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

هستی باقر | آکادمی امروز

هستی باقر

5 ماه پیش

میشه این سه تا سوال رو بگید !

هستی باقر | آکادمی امروز

هستی باقر

5 ماه پیش

چرا عنصر گازی زرد دوره سوم جدول تناوبی خصلت نافلزی بیشتری نسبت به عنصر جامد زرد رنگ دوره سوم دارد ؟؟؟ من اینو متوجه نشدم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

1غ 2ص 3ص 4غ 5غ 6ص 7غ 8غ 9غ 10غ جواب چی یادگرفتی

سلام جمله اول گزینه د درست ؟

سلام بله همه فلز های گروه ۱ ،جزء فلز های اصلی هستند این تیکه اش درسته

جواب چی یاد گرفتی رو از کجا باید ببینم؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

7 ماه پیش

سلام فاطمه جان کنار جزوه اصلی فصل هست اگه پیدا نکردی، تو قسمت سرچ بزن پاسخنامه یا چی یادگرفتی میاره

مگه از با لا ب پایین خصلت فلزی بیشتر نمیشه؟ پس باید فعالیت شیمیایش هم بیشتر بشه چون فلز تر میشن واکنش پذیری شونم باید بیشتر بشه دیگه؟؟؟ پس چرا ید از همه کمتره واکنش پذیریش

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

7 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

آموزش ویدیویی قانون دوره‌ای و روند شعاع برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 5 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز