گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن + آنتالپی

5/5
(20 رای)

روز 39

 تامین انرژی انقباض
تامین انرژی انقباض

`00:54

 تست های نسبت‌های مثلثاتی
تست های نسبت‌های مثلثاتی

`00:08

 تست درس2فصل3
تست درس2فصل3

`01:16

1 تمرین

 گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن + آنتالپی
گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن + آنتالپی

`00:59

1 تمرین

 نسبت‌های مثلثاتی در دایره مثلثاتی
نسبت‌های مثلثاتی در دایره مثلثاتی

`00:48

 تست مسائل توان مصرفی مقاومت (1)
تست مسائل توان مصرفی مقاومت (1)

`00:42

سوالات دیگران

من متوجه نشدم انتالپی میشه تغییری که تو دمای ثابت شکل میگیره؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

مگه جواب سوال اول یاد بگیریم نمیشه پایین تر یا همون کمتر ؟!

ببخشید استاد چرا منفی ۱۸۴میشه ؟؟؟

رقیه اسلامی | آکادمی امروز

رقیه اسلامی

1 هفته پیش

چون گرماده و وقتی گرماده باشه کیو ما منفی میشه

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چطوری بفهمیم عنصر ها کدومشون پایدار تر هست کدوم ناپایدارتر؟ مثلا توی همین قسمت o2 و o3 ک o٢ پایدار O3 ناپایدار؟؟؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

استاد توضیح نداد چرا گزینه 2 درسته

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام یک سوال داشتم مگه اینطور نیست که ذرات اینجا انرژی جنبشی شونو از دست دادن . پس قاعدتا باید مجموع انرژی جنبشی شون کمتر بشه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 به عبارت دقیقتر، میانگین تندی و میانگین انرژی جنبشی ...

نیاز شعبان | آکادمی امروز

نیاز شعبان

2 ماه پیش

.جواب چی یاد گرفتی دومی رو میشه بگید

از پاسخنامه تطبیق بدید 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

جواب هر دوتا سوال یادبگیریم ها چیه؟اگه امکانش هست علاوه بر جوابش،میشه توی ویس جواب رو توضیح بدید؟متوجه نشدم.. چی روی آنتالپی اثر میذاره؟

یه سوال...تو قسمت یاد بگیریم،جوابشون اولیه میشه بالا تر و دومیه میشه گرما ده؟درسته؟

اولی درست گفتی میشه بالاتر اما دومی میشه تغییر میکند فک کن واکنشت گرما ده باشه برعکسشکنی میشه گرما گیر

چرا فیلم ها باز نمیکنن

محمد هاشمی | آکادمی امروز

محمد هاشمی

3 ماه پیش

برای من فیلم نمی یاد

جواب یاد بگیریم چی میشه

سلام وقت بخیر این تست 1597 جوابش شده گزینه 1 میشه راهنماییم کنید چرا ؟

زینب مرادی | آکادمی امروز

زینب مرادی

4 ماه پیش

سلام در واکنش یخ خشک H∆ بزرگتر از صفره یا کوچیکتر چون استاد تو توضیحات گفتن مثبته ولی تو تست گفتن منفیه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام اونجایی که تمرین حل شد جمله ی 2چرا غلط 184kgمثبت نه منفی باید درست باشه

آموزش ویدیویی گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن + آنتالپی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 6 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز