تست3

5/5
(11 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

روز 39

 تست های نسبت‌های مثلثاتی
تست های نسبت‌های مثلثاتی

`00:08

 تست درس2فصل3
تست درس2فصل3

`01:16

1 تمرین

 گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن + آنتالپی
گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن + آنتالپی

`00:59

1 تمرین

 نسبت‌های مثلثاتی در دایره مثلثاتی
نسبت‌های مثلثاتی در دایره مثلثاتی

`00:48

 تست مسائل توان مصرفی مقاومت (1)
تست مسائل توان مصرفی مقاومت (1)

`00:42

سوالات دیگران

سلام هر چی انتالپی بیشتر باشه انرژی پتانسیل بیشتره؟

سلام

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام منظور سوال گرما گرفتن هست

یعنی باید حفظ کنیم چقدر انرژی از هر واکنش ازاد میشود😐🦦

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام وویس

(1)

حسام رضایی | آکادمی امروز

حسام رضایی

3 سال پیش

ببخشید گزینه ۳ تهیه اسان یا تهویه اسان؟ و اگه میگفت پوشش مرطوب درست میشد؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 سال پیش

تهویه:) اره مرطوب درسته

سلام اگه درباره یخچال صحرایی بگه که اب برای تبخیر "همه" گرماش رو از داخل کوزه میگیره غلط؟ چون مقداریش رو هم از بیرون میگیره؟

بله

رسول صارمی | آکادمی امروز

رسول صارمی

3 سال پیش

سلام وقتتون بخیر ببخشید گزینه د هم اشتباه نیست ؟؟ چون متن کتاب گفته بودبدون نیاز به انرژی

سلام وقت بخیر.. واکنش های گرماگیر انرژی رو میگیرند و q رو هم سمت راست واکنش مینویسیم و منظور گزینه د هم بنظرم همینه

ولی خب طبق تست 3 بدون انرژی "الکتریکی" انجام میشه

سلام ببخشید گزینه 4را لطفاً بیشتر توضیح دهید.

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 سال پیش

سلام وویس

(3)