عارفه ندری
3 ماه پیش
گزینه ی 4 . چیزی که از منهای 1 بیشتره جز صحیحش مگه منهای 2 نمیشه ؟ چرا گفتن منهای 1
امیررضا هاشمی
1 سال پیش
چرا استاد منفی صورت رو تو دو تا پرانتر ضرب مکردن ؟ از کجا بدومیم که کی باید ضرب کنیم کی نه ؟
امیررضا هاشمی
1 سال پیش
چرا 1 هم صورت و هم مخرج رو صفر میکنه ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
چون حدش در اون نقطه،یه عدد حقیقی هست اگر قرار بود فقط مخرج صفر بشه و صورت عددی غیر صفر،در این صورت حد در اون نقطه،مثبت یا منفی بینهایت میشد
ملیحه پورمحتشم
1 سال پیش
سلام ببخشید اون قسمت که استاد یک منفی پشت عبارت تجزیه شده ی قدر مطلق میذاره مگه اون منفی مال دوتا عبارت ایکس منهای یک و ایکس منهای دو نیست؟؟ چرا فقط توی ایکس منهای یک ضرب کردن؟
معین خدائی
1 سال پیش
سلام از کجا فهمیدیم صفر راس سهمیه؟
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام 0 راس سهمی x به توان ۲ هستش و بنابراین دو عدد صحیح بعدی که در بازه وجود دارن باید ریشه های معادله درجه 2 مون باشن که اون رو صفر کنن
محمد مهدی بهپور
1 سال پیش
@زینب مقدم من نفهمیدم این سوالو چطور نتیجه گرفتن که یک و دو باید ریشه باشه میشه توضیح کامل بدین
مهدیار محسنی
2 سال پیش
در این تست یک منهای بی ی طرف تساویمون خب مگ یک بره اونور منفی نمیشه ؟چرا استاد یک رو مثبت بردن
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
خب اگه یک بره اونور ،میشه منفی یک اینور هم منفی بی باقی میمونه حالا اگه دوطرف رو قرینه کنیم،b برابر با یک میشه اوکی؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
سلام وقتی توی سوال حد یک نقطه ای رو در تابع میدن و براش چپ و راست مشخص نمیکنن،یعنی حد چپ و راست اون نقطه در اون تابع،جفتش موجوده و با هم برابره و ما هم همسایگی راست رو میتونیم براش در نظر بگیریم و هم چپ حله؟
کیمیا ساعدپناه
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی یعنی در همه ی سوالات ( چند ضابطه ای ، براکت ، قدر مطلق، نمودار و... ) اگه براش چپ و راست مشخص نشده بود باید خودمون در نظر بگیریم؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
@کیمیا ساعدپناه بله بازم تکرار میکنم،اگر خود سوال به ما حد تابع رو در یک نقطه داده بود و حرفی از چپ و راستش نزده بود،به این معناست که از چپ و راست،با هم برابرند و برابر با همون مقداری اند که سوال داده
زهرا l
2 سال پیش
سلام خب یک سوال اینکه 2 و 3 داخل براکت رو بازم صحیح میکنن ولی مهم نیستن ؟همون 0 کفایت میکنه تا بفهمیم که حد داره ؟
maryam chaghaei
2 سال پیش
سلام , خود سوال گفته در بازه ی داده شده حد داره یعنی هم توی 0 و هم توی 1و2 حد داره ولی از اونجایی که 1و2 داخل براکت رو صحیح میکنن پس حتما باید جزو اون دوتا استثنایی باشن که استاد گفتن , یعنی یا نقطه اکسترمم تابع باشن یا عبارت پشت براکت رو صفر کنن که اینجا 1و2 ریشه عبارت درجه 2 پشت براکت میشن :)
سبحان محمدی
3 سال پیش
سلام من این سوالو متوجه نشدم چرا وقتی گفت همه جا تو این بازه حد داره استاد گفتن پس راس یا عامل صفر شونده؟
امیرحسین اسماعیلی
3 سال پیش
سلام وقت شما بخیر آیا نمیشه که در صورت اینجور بنویسیم که: (x-1) (x+3)
محمدرضا نعمتی
3 سال پیش
سلام باید درصورت در پرانتز ها دو عدد قرار داده بشه که جمع آنها منفی 3و حاصل ضرب آنها بشه 2. این دو عدد شما ضرب میشه منفی 3جمع میشه 2
محمدرضا نعمتی
3 سال پیش
سلام باید درصورت در پرانتز ها دو عدد قرار داده بشه که جمع آنها منفی 3و حاصل ضرب آنها بشه 2. این دو عدد شما ضرب میشه منفی 3جمع میشه 2
زینب ناصری
3 سال پیش
سلام ببخشید خود عدد صفر که داخل رو صفر کرد هم باعث میشه حد نداشته باشیم در صفر؟
علی قهرمانی
3 سال پیش
سلام ببخشید من اول سوال اومدم تعیین علامت کردم گفتم چون بین 1 تا 2 منفی میشه پس یکم بیشتر از یک هم منفیه پس قرینه میاد بیرون از قدر مطلق آیا استدلالم درسته؟
علی قهرمانی
3 سال پیش
@نرگس رحیمی ممنونم متشکرم🙏🏻🌹 فقط صداتون خش داشت بعضی جاهاش
علی قهرمانی
3 سال پیش
@نرگس رحیمی ممنون متشکرم بابت پیگیریتون👌🏻... نه متوجه شدم وویس قبلی رو فقط گفتم که اطلاع بدم
مرتضی مرتضوی
3 سال پیش
ای ول رفیق استلال ات واقعا درسته
آموزش ویدیویی تست حد از روی ضابطه برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 8 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷