= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
رادمهر معافی زاد
1 سال پیش
کسی میدونه تو کدوم ویدیو اینو گفتن من برم ببینم ؟
محمدحسین آذرپور
1 سال پیش
شیمی یازدهم سینتیک
حسین رضایی
1 ماه پیش
بله ویستون رو گوش دادم آقای رشادی پس یعنی مثلاً در اینجا ضرایب واکنش نشون میده که ازین دو مول SO2 و دو مول O2 که ریختیم هربار که واکنش میخوان بدن هی دو مول از SO2 با یک مول O2 واکنش میده باز دوباره همینجور تا لحظه تعادل درسته ؟
حسین رضایی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر دوستان کسی میتونه سوالمو جواب بده لطف میکنه ممنون من همش رو متوجهم اما اکسیژن ک ضریبش یکه وSO2 هم ضریبش دو هست خب O2 مگه نباید بگیم یک مول ازش داریم و از SO2 دو مول داریم چطوریه که میگیم از O2 هم دو مول داریم ؟
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر اینکه ما میگیم از o2 وهم so2 دومول داریم چون خود سوال گفته از مواد اولیه از هر کدوم ۲ مول داریم و اصلا ربطی به ضریب واکنش دهنده نداره خود سوال گفته
حسین رضایی
1 ماه پیش
@محدثه باشتنی بله متوجه شدم ضرایب واکنش مربوط به مقدار مول مصرفی برای هربار تولید فرآورده هست پس
حسین رضایی
1 ماه پیش
@محدثه باشتنی خیلی ممنونم
ایمان حاج رضابیگی
7 ماه پیش
شب است و شیمی و شعر و چراغ و شیرینی🫶🙏😂 بنازم استاد؛ این مطلب دیگه امکان نداره یادم بره
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
💙💙
امیرحسن پناهنده
8 ماه پیش
پاسخ چی یاد گرفتیم شیمی دوازدهم چرا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
سارا قائد امینی
2 ماه پیش
سلام عرض ادب جواب چی یاد گرفتی این بخش هر سه صحیح هست :)
سجاد جعفری
1 سال پیش
سلام مگه استاد نمیگفت مایع ها و جامد ها رو نمی نویسیم چون غلظت ثابته خب چرا اینجا خط نزد اونایی که مایع بود. بعد مایع خالص یعنی چه
آیدا راحمی
1 سال پیش
سلام قسمت چ تارسیدن به حالت تعادل سرعت واکنش رفت بیشتر از برگشته. طبق توضیح استاد در تست 3 قبل این یادبگیرم استاد دقیقا این جمله رو گفتن. اینجا اشتباه نکردن؟
سبحان پرهوده
1 سال پیش
میتونیم بگیم که واکنش تبدیل اکسیزن به اوزون واکنش برگشت پذیریه که تعادلی هم هست ولی به دلیل خرابکاری های بشر فقط تبدیل به واکنش برگشت پذیر شده درسته
سبحان پرهوده
1 سال پیش
ایا میتونیم نمودار بند 1 رو بصورت یک خط افقی بکشیم که یعنی غلظت واکنش دهنده ها تقریبا ثابته یا نه
Shayan Por
1 سال پیش
جواب سوالات چی یادگرفتیم صحیح غلط ها هر سه جمله صحیح هست ثابت تعادل میتونه واحد نداشته باشه فقط دما ثابت تعادلو تغییر میده و اگه ثابت تعادل عدد بسیار بزرگی باشد میتونیم واکنش رو یک طرفه یا کامل در نظر بگیریم.
آموزش ویدیویی معرفی تعادل و ثابت تعادل برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 9 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سوالتون رو پین میکنم راحت تر در دسترس بقیه دوستان باشه تا زودتر به جوابتون برسین🙏