یادبگیریم2:آشنایی با ثابت تعادل

5/5
(9 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

روز 58

 نکات trnaو ریبوزوم ها و Rrna
نکات trnaو ریبوزوم ها و Rrna

`02:23

1 تمرین

تست های تندی و سرعت متوسط
تست های تندی و سرعت متوسط

`00:04

 معرفی تعادل و ثابت تعادل
معرفی تعادل و ثابت تعادل

`00:34

فرمول‌های مشتق
فرمول‌های مشتق

`00:43

سوالات دیگران

کسی میدونه تو کدوم ویدیو اینو گفتن من برم ببینم ؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سوالتون رو پین میکنم راحت تر در دسترس بقیه دوستان باشه تا زودتر به جوابتون برسین🙏

شیمی یازدهم سینتیک

(2)

بله ویستون رو گوش دادم آقای رشادی پس یعنی مثلاً در اینجا ضرایب واکنش نشون میده که ازین دو مول SO2 و دو مول O2 که ریختیم هربار که واکنش میخوان بدن هی دو مول از SO2 با یک مول O2 واکنش میده باز دوباره همینجور تا لحظه تعادل درسته ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

سلام وقت بخیر دوستان کسی می‌تونه سوالمو جواب بده لطف می‌کنه ممنون من همش رو متوجهم اما اکسیژن ک ضریبش یکه وSO2 هم ضریبش دو هست خب O2 مگه نباید بگیم یک مول ازش داریم و از SO2 دو مول داریم چطوریه که میگیم از O2 هم دو مول داریم ؟

سلام وقت بخیر اینکه ما میگیم از o2 وهم so2 دومول داریم چون خود سوال گفته از مواد اولیه از هر کدوم ۲ مول داریم و اصلا ربطی به ضریب واکنش دهنده نداره خود سوال گفته

(1)

حسین رضایی | آکادمی امروز

حسین رضایی

1 ماه پیش

@محدثه باشتنی بله متوجه شدم ضرایب واکنش مربوط به مقدار مول مصرفی برای هربار تولید فرآورده هست پس

حسین رضایی | آکادمی امروز

حسین رضایی

1 ماه پیش

@محدثه باشتنی خیلی ممنونم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

6 ماه پیش

استاد‌عالی🤩❤️❤️

سلام وقتی گفته میشه بعد از تعادل همون در لحظه ی تعادل رو در نظر میگیریم؟

سلام و عرض ادب غلظت اولیه رو باید از رو چی تشخیص بدیم

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

6 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

شب است و شیمی و شعر و چراغ و شیرینی🫶🙏😂 بنازم استاد؛ این مطلب دیگه امکان نداره یادم بره

(3)

پاسخ چی یاد گرفتیم شیمی دوازدهم چرا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷

سلام عرض ادب جواب چی یاد گرفتی این بخش هر سه صحیح هست :)

سلام مگه استاد نمی‌گفت مایع ها و جامد ها رو نمی نویسیم چون غلظت ثابته خب چرا اینجا خط نزد اونایی که مایع بود. بعد مایع خالص یعنی چه

سلام قسمت چ تارسیدن به حالت تعادل سرعت واکنش رفت بیشتر از برگشته. طبق توضیح استاد در تست 3 قبل این یادبگیرم استاد دقیقا این جمله رو گفتن. اینجا اشتباه نکردن؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

(1)

دقیقه ۱۴ دیقه و ۲ ثانیه گزینه د رو توضیح میدید؟ لطفا

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

ایا میتونیم نمودار بند 1 رو بصورت یک خط افقی بکشیم که یعنی غلظت واکنش دهنده ها تقریبا ثابته یا نه

Shayan Por | آکادمی امروز

Shayan Por

1 سال پیش

جواب سوالات چی یادگرفتیم صحیح غلط ها هر سه جمله صحیح هست ثابت تعادل میتونه واحد نداشته باشه فقط دما ثابت تعادلو تغییر میده و اگه ثابت تعادل عدد بسیار بزرگی باشد میتونیم واکنش رو یک طرفه یا کامل در نظر بگیریم.

(1)

اگه ظرف یک لیتری نبود، باید مول رو به غلظت تبدیل می کردیم؟

اگر ویس مشکل داشت بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نباشه 🌷

(1)

سلام میشه لطفاً دوباره قسمت چ رو جواب بدید

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-41157?comment_id=655047#comment-655047

@نرگس مهدوی ببخشید من با گوشی میام سایت الان نمی‌دونم چطوری جواب شمارو باز کنم

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

@فاطمه گوهری لینک رو کپی کنین و در مرورگرتون paste کنین