نقاط بحرانی

5/5
(6 رای)

روز 67

انجام پذیر بودن یا نبودن واکنش ها
انجام پذیر بودن یا نبودن واکنش ها

`00:37

نقاط بحرانی
نقاط بحرانی

`00:44

 مسائل حرکت نوسانی
مسائل حرکت نوسانی

`00:21

مسئله های سلول های گالوانی
مسئله های سلول های گالوانی

`00:31

اکسترمم مطلق
اکسترمم مطلق

`00:39

عوامل برهم زننده ی تعادل (جهش و رانش)
عوامل برهم زننده ی تعادل (جهش و رانش)

`00:43

سلول سوختی منبعی برای تولید انرژی سبز
سلول سوختی منبعی برای تولید انرژی سبز

`00:37

تست اکسترمم مطلق
تست اکسترمم مطلق

`00:07

سوالات دیگران

اگر نقطه ای روی محور x بدهند در نمودار خود تابع. بحرانیه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اونجایی ک استاد میگه هرچی هم توی دو ایکس ضرب شده تاثیری ندارد چه منفی دو ایکس باشه چه دو ایکس چون چیزی باهاش جمع یا منها نشده خب مثلاً اگه من جای ایکس سه بزارم خب یکیش میشه منفی شیش یکیش میشه شیش خب الان تاثیر داره که دقیقه یا 29:15

سلام اوکیه؟

واقعا دمتون گرم استاد. خیلی واضح و قابل فهم توضیح میدین

چرا ریشه پرانتز در نظر گرفته نشد؟

سلام اوکیه؟

Parniya .maz | آکادمی امروز

Parniya .maz

2 ماه پیش

@طهورا عیوضی ممن.ن عزیزم متوجه شدم

اگر بازه بسته نبود نقاط سر و ته بازه رو حساب نمیکنیم؟

سلام اره

هستی Hasti | آکادمی امروز

هستی Hasti

2 ماه پیش

سلام این دوره واسه نهایی مناسبه ؟؟

سلام ب نظر من واسه دوتاشم اوکیع

یاد بگیریم آخرش، سوال اولی میشه شش و بعدیش میشه اون گزینه کسری؟ احساس میکنم اشتباه رفتم، درسته؟

سلام اولی میشه 5 تا نقطه بحرانی. من احساس میکنم تو نقطه aهم که اول بازه است رو بحرانی گرفتی. چون در دامنه نیست نقطه بحرانی محسوب نمیشه ولی سوال دوم اره اون کسریه نقطه بحرانی نداره

سلام مگه اول و آخر بازه همیشه بحرانی نیست ؟

سلام خیر، باید عضو دامنه باشه حتما تا بتونیم بحرانی در نظر بگیریم.

سوال ه عدد ۱ مشتق پذیر هست چرا اونو لحاظ می کنیم

چون گفتیم هر وقت بازه ای داد برای سوال و اون بازه سر تهش بسته بود یعنی اون نقاط بحرانی اند چون ناپیوسته اند عدد یک هم چون اول بازه بسته است بحرانی محسوب میشه

سلام جواب این سوال بدون اینکه نمودار بکشیم رو میشه برام بفرستید

سلام عزیزم تایمشو بگو لطفا

سلام جواب این سوال بدون اینکه نمودار بکشیم رو میشه برام بفرستید

برای پیدا کردن نقاط بحرانی معادله رو باید مساوی صفر بزاریم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

سلام خسته نباشید بی زحمت این قسمت رو توضیح میدید که منفی یک دوم ایکس به توان منفی سه دوم وقتی اومد تو مخرج چطور شد دو ایکس به توان سه دوم مگه نمیشه یک دوم ایکس به توان سه دوم

سلام اینجا رو توضیح میدید؟ و لطفا اون یاد بگیریم ک مربوط به این قضیه هس رو بهم بگید لطفا

خب 1 عامل صفر شونده بود الان اینجا با مشتق صفر دوباره یکو بدست اوردیم حسابش کنیم اشکال نداره؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

نه مشکلی نداره

آموزش ویدیویی نقاط بحرانی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 10 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز