تست های معادله و نمودار نوسانگر

5/5
(5 رای)

روز 68

 معادله و نمودار نوسانگر
معادله و نمودار نوسانگر

`01:16

عوامل برهم زننده ی تعادل (شارش، آمیزش غیر تصادفی، انتخاب طبیعی)
عوامل برهم زننده ی تعادل (شارش، آمیزش غیر تصادفی، انتخاب طبیعی)

`01:27

 تست های معادله و نمودار نوسانگر
تست های معادله و نمودار نوسانگر

`00:39

تداوم گوناگونی در جمعیت ها
تداوم گوناگونی در جمعیت ها

`01:21

سوالات دیگران
Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

3 ماه پیش

لقمه رو خیلی تاب دادن فقط تی چهارم نمودار این شرط داره تی هم که چهاره پس گزینه یک

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

دقیقا

نگه اسناد نگفت باید در t2 در مرکز قرار بگیره ‌ چرا پس تو نمودار آخر خط ها تو دامنه افتاد؟

زهرا کوهی | آکادمی امروز

زهرا کوهی

4 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر برای علامت شتات فقط از روی نمودار میشه تشخیص داد ؟ الان وقتی ما میریم به سمت دامنه ها شتاب بیشینه میشه چرا باید از روی نمودار بگیم منفی

سلام کلا 4 تا حالته به نظرم حفظ کن.

چرا تقسیم بر 2 کرد؟

این فرمول دیگ چیع

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

برای منم سواله

ببخشید این تست رو میشد دلتاtرو حساب کنیم و داخل معادله قرار دهیم که مکان منفی ۲ سانتی متر میداد و برای تندی متوسط مسافت مهمه و از دامنه یعنی ۲سانتی متر تا منفی ۲ سانتی. ۴ سانتی متر فاصله هست بعدش به دلتاtتقسیم کنیم جواب همین به دست میومد

چرا شد ۱ ثانیه خیلی گیج کنندس

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

t2.رو توضیح میدید. چرا ۲پی. خنثی شد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

میشه ۳ رو واضح توضیح بدید؟؟

اینجا چرا باید دلتا تی رو تقسیم بر دوره کنیم ؟؟ و بعد باز در دور جواب رو ضرب کنیم ؟/

اینجا چرا دلتا تی رو تقسیم بر تی کردن ؟؟؟بعد چرا باز مرحله 3 اینجوری شد برای به دست اوردن ایکس؟؟

سلام یه سوالی!

Alireza Akbari | آکادمی امروز

Alireza Akbari

4 ماه پیش

سلام ببین چون A+ اسمش روشه دیگه نقاط بازگشتی حالا چرا میگیم نقلط بازشتی این برمیگرده به نوسان اونگ تصور کن اونگ رو تا A+ میره و برمیگرده بعدشم میره به A_ چون دیگه بیشتر از اون نمیتونه بره چون سرعتش صفره حالا اینکه میگی توی یه بعد دیگه برگرده مثلا A/2 اینجوری نمیشه چون در اون صورت ما A/2 رو باید دامنه بگیرم یعنی ینجوریه که هرجایی که نوسانگر سرعتش 0بشه و برگرده رو دامنه یا A میگیریم توضیحش یه کم سخت بود امیدوارم فهمیده باشی

S  A | آکادمی امروز

S A

6 ماه پیش

سلام خسته نباشید ببخشید میشه این روش رو توضیح بدین که از کجا این روابط رو مینویسیم ؟ ممنون

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

5 ماه پیش

سلام. درواقع ما می خواهیم بدونیم که نوسانگر در این بازه زمانی که خود سوال بهمون داده چه مسافتی رو طی کرده اما قبلش باید دلتا تی رو برحسب T (دوره) به دست بیاریم بخاطر همین این روابط رو می نویسیم.

لیلا چراغی | آکادمی امروز

لیلا چراغی

8 ماه پیش

زمان 3:34 دقیقه

لیلا چراغی | آکادمی امروز

لیلا چراغی

8 ماه پیش

سلام و درود برهمگی این بخش از حل سوال که جواب شد 5 پی منهای پی سوم چرا جواب شد 1/2A متوجه نشدم جواب چطور بدست اومد

سلام لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آموزش ویدیویی تست های معادله و نمودار نوسانگر برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 10 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز