= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام.وقت شما هم بخیر. این سوال مشکل داره . گزینه 2 درسته.
نرگس مهدوی
2 سال پیش
@دنیا باستانی اگر گزینه چهارم می توان باشه دو جواب درست داره گزینه چهارم رو مطابق تصویر اصلاح کنین
زهرا جعفری
6 روز پیش
تو گزینه اول نمیشه اسید دو فسفاته رو در نظر گرفت؟
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
نه ATP بعد از اون تولید میشه
ساینا ناصرامینی
3 ماه پیش
سلام من یه سوال خارج از ویدیو داشتم. ترکیبات آلی و غیر آلی چیان؟چجوری تشخیصشون بدیم
Zahra =)
2 ماه پیش
مواد به دو دسته آلی و معدنی تقسیم میشن مواد معدنی موادی هست ک به طور طبیعی در طبیعت وجود دارن و مواد آلی موادی هستن که در جانداران زنده تولید میشن و دارای مقدار زیادی کربن هستن البته همه ترکیب هایی که کربن دارن لزوما جزو مواد آلی به حساب نمیان و مثال های نقضی وجود داره
کوثر السادات حسینی
4 ماه پیش
وقت بخیر چرا مرحله سوم گلیکولیز استاد گفتن اکسایش قند مگه از قند الکترون برمیداریم
ابوالفضل کوه پیکر
4 ماه پیش
در گزینه 2 مگه نمیتونیم بگیم که در گلوکلیز آخر سر H+ تولید میشود و نوعی ماده دفعی است
فاطمه رسولی
6 ماه پیش
وقتی میگه بنیان اسیدی ۳ کربنه فقط پیرووات رو در نظر بگیریم یا اینکه شامل اسید۲فسفاته هم میشه؟؟
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر اگر درصورت سوال گفته بشه به منظور تولید یک ماده باید از اول مراحل در نظر بگیریم یا فقط مرحله تولید ؟ممنونم
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقتتون به خیر اگر در صورت سوال هر نمیگفت وچون میتواند گفته است گزینه های ۲و۳ درست میشد؟ ممنونم
غزل اسماعیل زاده
5 ماه پیش
سلام:) نه باز هم نمیشد چون هم انسان جز جاندارانه و هم گیاه
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر اگر درسوالی درباره ترکیبات گلیکولیز صحبت بشه باید در ذهنمون یون پروتون واب رو هم در نظر بگیریم ؟یا یون پروتون ترکیب حساب نمیشه؟ممنونم
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام در روش تولید ATPدر گلیکولیز اگر صرفا مرحله اخر رو ببینیم فقط اب تولید میشه وپیروات وATPولی اگر درنظر بگیریم کل ۴مرحله باعث تولید انرژی شده در مرحله ۳که یون پروتون تولید میشه ماده دفعی نیست؟و اب هم نمیدانم میشه ماده دفعی درنظر گرفت یانه ؟
امیرحسین ad
1 سال پیش
توی ازمون های ازمایشی هسته رو اندامک در نظر میگیرن حالا تو کنکور ایا هسته اندامکه یا خیر
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
طبق متن کتاب،چون هسته رو از سیتوپلاسم جدا کرده و اندامک ها هم بخشی از سیتوپلاسم هستن،پس بهتره هسته رو اندامک در نظر نگیریم
آموزش ویدیویی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 11 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
دنیا باستانی
2 سال پیش
سلامم, ببخشیداا ولی خب گزینه 4 هم تو جزوه ما نمی تواند هست و اونم درستهه که, الان تست غلطه و دو تا جواب داره؟