تست ها

5/5
(5 رای)

روز 73

تست ها
تست ها

`00:59

تست بیضی
تست بیضی

`00:11

چرخه ی کربس
چرخه ی کربس

`00:41

آبکاری
آبکاری

`00:21

1 تمرین

دایره
دایره

`00:43

پایه1: امواج مکانیکی و مشخصه های موج (عرضی)
پایه1: امواج مکانیکی و مشخصه های موج (عرضی)

`00:53

مرحله زنجیره انتقال الکترون
مرحله زنجیره انتقال الکترون

`01:21

سوالات دیگران
نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

سلام.وقت شما هم بخیر. این سوال مشکل داره . گزینه 2 درسته.

سلامم, ببخشیداا ولی خب گزینه 4 هم تو جزوه ما نمی تواند هست و اونم درستهه که, الان تست غلطه و دو تا جواب داره؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

@دنیا باستانی اگر گزینه چهارم می توان باشه دو جواب درست داره گزینه چهارم رو مطابق تصویر اصلاح کنین

در گزینه2 نمیشه گفت که adp مصرف می شود؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

زهرا جعفری | آکادمی امروز

زهرا جعفری

6 روز پیش

تو گزینه اول نمیشه اسید دو فسفاته رو در نظر گرفت؟

نه ATP بعد از اون تولید میشه

سلام میشه گزینه 1 رو توضیح بدین متوجه نمیشم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام من یه سوال خارج از ویدیو داشتم. ترکیبات آلی و غیر آلی چیان؟چجوری تشخیصشون بدیم

Zahra =) | آکادمی امروز

Zahra =)

2 ماه پیش

مواد به دو دسته آلی و معدنی تقسیم میشن مواد معدنی موادی هست ک به طور طبیعی در طبیعت وجود دارن و مواد آلی موادی هستن که در جانداران زنده تولید میشن و دارای مقدار زیادی کربن هستن البته همه ترکیب هایی که کربن دارن لزوما جزو مواد آلی به حساب نمیان و مثال های نقضی وجود داره

وقت بخیر چرا مرحله سوم گلیکولیز استاد گفتن اکسایش قند مگه از قند الکترون برمیداریم

delaram moghimi | آکادمی امروز

delaram moghimi

4 ماه پیش

الان گزینه 4 درسته یا 2 ولی طبق متن هم گزبنه 4 غلطه ؟؟؟

در گزینه 2 مگه نمی‌تونیم بگیم که در گلوکلیز آخر سر H+ تولید میشود و نوعی ماده دفعی است

وقتی میگه بنیان اسیدی ۳ کربنه فقط پیرووات رو در نظر بگیریم یا اینکه شامل اسید۲فسفاته هم میشه؟؟

سلام وقت به خیر اگر درصورت سوال گفته بشه به منظور تولید یک ماده باید از اول مراحل در نظر بگیریم یا فقط مرحله تولید ؟ممنونم

سلام وقتتون به خیر اگر در صورت سوال هر نمیگفت وچون میتواند گفته است گزینه های ۲و۳ درست میشد؟ ممنونم

سلام:) نه باز هم نمیشد چون هم انسان جز جاندارانه و هم گیاه

عطیه رحمانی | آکادمی امروز

عطیه رحمانی

11 ماه پیش

سلام وقت به خیر اگر درسوالی درباره ترکیبات گلیکولیز صحبت بشه باید در ذهنمون یون پروتون واب رو هم در نظر بگیریم ؟یا یون پروتون ترکیب حساب نمیشه؟ممنونم

عطیه رحمانی | آکادمی امروز

عطیه رحمانی

11 ماه پیش

سلام در روش تولید ATPدر گلیکولیز اگر صرفا مرحله اخر رو ببینیم فقط اب تولید میشه وپیروات وATPولی اگر درنظر بگیریم کل ۴مرحله باعث تولید انرژی شده در مرحله ۳که یون پروتون تولید میشه ماده دفعی نیست؟و اب هم نمیدانم میشه ماده دفعی درنظر گرفت یانه ؟

سلام ما دقیقا باید کدوم مرحله رو در نظر بگیریم از گلیکولیز ؟

سلام.این مرحله

توی ازمون های ازمایشی هسته رو اندامک در نظر میگیرن حالا تو کنکور ایا هسته اندامکه یا خیر

طبق متن کتاب،چون هسته رو از سیتوپلاسم جدا کرده و اندامک ها هم بخشی از سیتوپلاسم هستن،پس بهتره هسته رو اندامک در نظر نگیریم

آموزش ویدیویی برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 11 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز