تست2

5/5
(3 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

روز 73

تست ها
تست ها

`00:59

تست بیضی
تست بیضی

`00:11

چرخه ی کربس
چرخه ی کربس

`00:41

آبکاری
آبکاری

`00:21

1 تمرین

دایره
دایره

`00:43

پایه1: امواج مکانیکی و مشخصه های موج (عرضی)
پایه1: امواج مکانیکی و مشخصه های موج (عرضی)

`00:53

سوالات دیگران

سلام یعنی در کل لفظ (پیوند پر انرزی) برای پیوند بین فسفات 2و3 هست درسته ؟

(2)

سمانه شیخی | آکادمی امروز

سمانه شیخی

3 سال پیش

هر فسفات انرژی زیادی داره وقتی بشکنه انرژی زیادی ازاد میشه

(1)

هر پیوند بین فسفات و حتی پیوند بین قند و اولین فیفات هم پیوند پر انرژی هست ولی وقتی ATP مصرف میشه (به ADP تبدیل میشه ) نمیاد پیوند پر انرژی بین قند و فسفات رو بشکنه از بالا میاد و پیوند پر انرژی اخرین فسقات رو میشکنه ینی پیوند پر انرژی بین فسفات دو و سه

(1)


سمانه شیخی | آکادمی امروز

سمانه شیخی

3 سال پیش

هر فسفات انرژی زیادی داره وقتی بشکنه انرژی زیادی ازاد میشه

(1)

هر پیوند بین فسفات و حتی پیوند بین قند و اولین فیفات هم پیوند پر انرژی هست ولی وقتی ATP مصرف میشه (به ADP تبدیل میشه ) نمیاد پیوند پر انرژی بین قند و فسفات رو بشکنه از بالا میاد و پیوند پر انرژی اخرین فسقات رو میشکنه ینی پیوند پر انرژی بین فسفات دو و سه

(1)

تا جایی که یادمه من قبلا از دکتر ایروانی شنیده بودم که پیوند پر انرژی فقط به پیوند بین فسفات 2 و 3 میگن...اگر اشتباه میکنم ممنون میشم پشتیبانی اشاره کنن

زهرا عتبی | آکادمی امروز

زهرا عتبی

2 سال پیش

@کژین منصوری چون اشتراکی هست انرژی زیادی داره

زهرا عتبی | آکادمی امروز

زهرا عتبی

2 سال پیش

@................ ........................ شاید منظورشون این بوده که اون انرژی آزاد شده از ATP فقط مربوط به شکسته شدن پیوند پر انرژی فسفات ۱و۲ هست.. چونATP فقط میتونه به ADP تبدیل بشه دیگه اگه میتونست بهAMP هم تبدیل بشع اون موقع هم انرژی زیادی آزاد میشد ولی خب این اتفاق نمیفته

(1)

سام سیفی | آکادمی امروز

سام سیفی

1 سال پیش

@سمانه شیخی کاملا درست مرحبا