مسائل الگوهای اتمی و طیف اتمی هیدروژن، تست ها (بخش اول)

5/5
(5 رای)

روز 81

الگوهای اتمی، طیف اتمی هیدروژن
الگوهای اتمی، طیف اتمی هیدروژن

`00:56

مراحل مهندسی ژنتیک (جداسازی قطعه ای از دنای یاخته دهنده ژن)
مراحل مهندسی ژنتیک (جداسازی قطعه ای از دنای یاخته دهنده ژن)

`00:39

مسائل الگوهای اتمی و طیف اتمی هیدروژن، تست ها (بخش اول)
مسائل الگوهای اتمی و طیف اتمی هیدروژن، تست ها (بخش اول)

`00:53

مراحل مهندسی ژنتیک (تشکیل دنای نو ترکیب)
مراحل مهندسی ژنتیک (تشکیل دنای نو ترکیب)

`00:39

تست ها (بخش دوم)
تست ها (بخش دوم)

`00:23

سؤالات انتخاب (کیسه و مهره، گوی‌ها، کارت‌ها و...)
سؤالات انتخاب (کیسه و مهره، گوی‌ها، کارت‌ها و...)

`00:29

لیزر
لیزر

`00:24

سوالات دیگران

گستره طول موج رو بعد از اینکه اختلاف لاندای ماکس و مینیمم رو حساب کردیم چه جوری به صورت بازه بنویسم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام دوستان اینو باید از گجا بفهمیم که باید از 4 به 3 بریم استاد چه جوری نوشتن

سلام دقیقه ۱۵:۳۸ چرا استاد نمیگن چرا دارن این کارو میکنن من اصلا متوجه نشدم چطوری سوال رو باید حل کنیم !!

خودمون که حساب کردیم کوتاه ترین طول موج شد ۱۰۰ ولی توی جدول کتاب درسی کوتاه ترین طول موج لیمان ۹۱ نانومتر معرفی شده چرا؟

حدودیه

چرا n=3 رو هم حساب شد توی سوال ؟

چه کاریه ادم‌گیج میشه ولی دمتون‌گرم فرمول تستی هم میگین

چرا از معادله بالمر نمی تونیم بریم

زهرا کوهی | آکادمی امروز

زهرا کوهی

2 ماه پیش

در دقیقه ۵ هم توی سوال کلمه گسیل اومده پس چرا ااونجا استاد این نکته راجب کلمه گسیل رو نرفتن که گفته بودن اگر طول موج حداکثربخواد و کلمه گسیل اومده باشه باید یکی کمتر بگیم

به کلمه اتم برانگیخته توجه کن

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

3 ماه پیش

سلام وقت بخیر اگه میگفت بلند ترین طول موج یعنی کمترین انرژی دیگه درسته؟ اونوقت از کجا تا کجا میشد؟

ببخشید اون فرمولی که استاد در دقیقه ۲۲ و ۱۴ ثانیه گفتن میشه برا نهایی به کار برد؟؟؟

مهری جهانی | آکادمی امروز

مهری جهانی

3 ماه پیش

فکر نکنم

چرا فقط ۳ و ۴ از کجا بفهمیم این دوتا رو باید حساب کنیم

استاد در این دقیقه یک نکته راجع به گسیل گفت(14:15) اما در مثال دوم قسمت ب این کار رو انجام نداد(6:28) ممنون میشم توضیح بدین

4 از کجا اومد؟؟ یعنی چی اولین طول موج؟؟

Taha Rashidi | آکادمی امروز

Taha Rashidi

3 ماه پیش

منظورش اولین مقدار n هست؟؟ (جدول ص365 جزوه)

سلام وقت بخیر چون درباره رشته پاشن پرسیده پس مقدار 'n با توجه به جدول کتاب 3 هستش حالا چون از تراز بالا به تراز پایین میایم و مقصد 3 هست پس n =4 خواهد بود این 4 از اینجا اومده که میشه همون n'+1

سلام کدوم قاعده هستش؟

سلام وقت بخیر، فوتونی که در تراز ۵ قرار داره، چجوری از ۲ به ۱ میره؟

آموزش ویدیویی مسائل الگوهای اتمی و طیف اتمی هیدروژن، تست ها (بخش اول) برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 12 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز