تست توزیع جریان در مقاومت های موازی (1)

4.8/5
(8 رای)

مرحله 31

مفهوم مشتق
مفهوم مشتق

`00:45

نحوه عملکرد پادتن ها و لنفوسیت ها T
نحوه عملکرد پادتن ها و لنفوسیت ها T

`01:13

2 تمرین

 تست توزیع جریان در مقاومت های موازی (1)
تست توزیع جریان در مقاومت های موازی (1)

`00:59

پاسخ اولیه و ثانویه در ایمنی اختصاصی و واکسن
پاسخ اولیه و ثانویه در ایمنی اختصاصی و واکسن

`00:41

سوالات دیگران
نادیا نوری | آکادمی امروز

نادیا نوری

3 ماه پیش

سلام میشه روش تشریحی رو با ویس بگید

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام ببخشید مگه ما همیشه نمیگیم که جریان هر چه از مقاومت نگذره براش بهتره الان برای این سوال در حالت کلید بسته چرا جریان فقط از کلید اولی نگذره که سر راهش مقاومت نداره؟

سوال خیلی خوبیه

نادیا نوری | آکادمی امروز

نادیا نوری

3 ماه پیش

سلام چرا ۸ رو از ۱۸ کم کردیم؟!

جواب به صورت صوتی می باشد:)

از کجا باید بدونیم از کدوم دانسته هامون استفاده کنیم تا به جواب مورد نظر برسیم؟مثلا از کجا بفهمم باید i رو دخالت بدم تا اخرش به جواب برسم؟

سلام این اصلا درست نیست که شما همیشه از گزینه ها استفاده کنین

سلام چرا وقتی استاد کلید رو باز کرد R1 از بین نرفت؟

z z | آکادمی امروز

z z

3 ماه پیش

سلام اول ار 1 تومدار بوده بعد ما کلید رو وصل کردیم بهش پس لزومی نداره که با حذف باتری اونم حذف شه

میشه لطفا به سوالات جواب بدین

متوجه نمیشم چرا ما دوباره اومدیم ولتاژ کل باتری رو با ولتژ دو سر اون مقاومت یکی گرفتیم؟

z z | آکادمی امروز

z z

3 ماه پیش

سلام ببین لازم نیست از طریق ولتاژدوسر باتری پیش بری اگر هم با این بری هدف ما پیدا کردن ولتاژ کل باتری است وچون این مدار وقتی همه ی کلید بسته است ولتاژ در مدار موازی برابره به خاطر همین از این فرمول یا از فرمول وی مساوی ای ار هم می تونی استفاده کنی به شرطی که جریان رو تقسیم بر 2 کنی

سلام خسته نباشید من بیشتر مواقع در اتصال کوتاه ها مشکل پیدا میکنم قاعده کلی شون و قلق حلشون چی هست؟

مجموعه مقاومت ها ۹؟ مگه مقاومت ۵ و ۴ اهمی موازی نیستن؟!

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چرا جریان شد 3؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام چون متن سوال در مورد اختلاف پتانسیل دو سر مقاومت ۵ اهمی از مون سوال کرده

Amir jahanpour | آکادمی امروز

Amir jahanpour

10 ماه پیش

میگم مگه آمپرسنج تو مدار کل نیس؟؟؟ تو هر دو حالت نباید یکی باشه مقدارش؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

این قسمت :

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

آموزش ویدیویی تست توزیع جریان در مقاومت های موازی (1) برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز