= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
روژان کنگرانی فراهانی
4 ماه پیش
متوجه نمیشم چرا ما دوباره اومدیم ولتاژ کل باتری رو با ولتژ دو سر اون مقاومت یکی گرفتیم؟
. ...
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید برای چی وقتی هر دو کلید بسته است و ما می خوایم ولتاژ رو بگیریم نمیشه از ولتاژ دو سر یکی از مقاومت ها استفاده کرد و حتما باید از ولتاژ دو سر باتری استفاده کرد مگر نه اینکه ولتاژ هر دو سر برابرن پس چرا جواب اشتباه میشه
z z
3 ماه پیش
z z
3 ماه پیش
سلام ببین لازم نیست از طریق ولتاژدوسر باتری پیش بری اگر هم با این بری هدف ما پیدا کردن ولتاژ کل باتری است وچون این مدار وقتی همه ی کلید بسته است ولتاژ در مدار موازی برابره به خاطر همین از این فرمول یا از فرمول وی مساوی ای ار هم می تونی استفاده کنی به شرطی که جریان رو تقسیم بر 2 کنی