باران مشاقی
5 روز پیش
سلام وقت بخیر من برا این سوال اول تابع بالاییرو ساده کردم شد y=x بعد از دامنه ها جذر گرفتم که شد ۳ و ۳- بعدم اومدم گفتم اگه قراره پیوسته باشه این تابع باید دوتا ضابطه هارو مساوی هم قرار بدم که شد x=۳ و x=-۳ و طبق خود سوال که گفته بود تابع بالاییه ینی y=x نباید ۳ و ۳- بشه پس کلا نمیشه حدس با مقدارش برابر شده درنتیجه پیوسته نیس درسته این روشم؟
ایدا درخشان
5 ماه پیش
اگر مثلا حد چپ تابع مثبت بی نهایت و حد راست منفی بی نهایت باشه این تابع حد داره یا نه پیوستگی چطور ؟ بعد اصلا اگر هر دو طرف هم حد مثبت داشته باشن میتونیم بگیم اون تایع در کل حد داره؟
باران مشاقی
5 روز پیش
کلا حد چه یه طرفش چه دوطرفش مثبت بینهایت یا منفی بینهایت بشه حتی اگه هردو مثبت بینهایت یا هردو منفی بینهایت باشن بازم حدش وجود نداره پیوستم نمیشه
مبین محمدنژاد
6 ماه پیش
درتمام سوالات این تیپ میشه از این روش رفت یا باید از محذوف بودن مطمعن شد بعد از این راه رفت
شیما وحیدفرد
6 ماه پیش
چرا سینوس حذف شد درحالی که ایکس موند
ارش خسروی
4 ماه پیش
اینجا کلاس اقای عزیزی رو کامل نمیزارن اگه بری اشتراک سالیانه اقای عزیزی رو بخری یا حالا از تلگرام دانلود کنی کامل همچیو یاد میده مثلا همین که وقتی جلوی سینوس صفر میشه چیکار کنیم و هوپیتال زدن چجوریه کلا میگم اینجا اشتراکش ناقصه اگه میخوای تلگرام پیامم بده کامل راهنماییت کنم @arashhh08
ایمان حاج رضابیگی
4 ماه پیش
سلام https://emrooz.ir/cbgstbc-2663 این لینک تدریس مبحثیه که گفتی
ایمان حاج رضابیگی
4 ماه پیش
@ارش خسروی رفیق دوره رو نصفه نیمه خریدی وگرنه کامله اگه سردرنمیاری چی به چیه لطفا چرت و پرت نگو زیر کامنتا که دوره ناقصه و فلان نخیر دوره کامله، شما ناقص خریدی
مریم شجاعی
7 ماه پیش
تو دقیقه ۱۵:۲۳ طبق شکل تابع پیوسته است آخه اگه اون شکل رو داشتیم و ضابطه اش رو نداشتیم میگفتیم پیوسته است ولی از رو ضابطه اش که حساب میکنیم ناپيوسته میشه؟؟چرا؟؟
امیررضا هاشمی
1 سال پیش
چرا باید دامنه بگیریم ؟ دامنه چه ربطی به پیوستگی داره ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
چون یکی از شروط پیوسته بودند در یک بازه، اینه که اون بازه مد نظر، بخشی از دامنه تابعمون باشه در غیر این صورت،نمیتونه در اون فاصله پیوسته باشه
غزل اسماعیل زاده
1 سال پیش
میشه این تست رو به روش تشریحی برای امتحان نهایی برام حل کنید؟ آخه این روش داخل امتحان نهایی نمره نداره...
فاطمه اکبری
3 ماه پیش
صورت و مخرج رو در مزدوج صورت ضرب کنید.صورت میشه x و پایین هم از یه x فاکتور میگیریم و با هم خط میخورن.حالا توی بقیه عبارت، 0 رو جاگذاری میکنیم
Shayan Por
1 سال پیش
این تستو با روش کتابم میشه حل کرد تابع fof در میاری و به جاش اعداد و میزاری من همین طوری امتحان کردم شد و به جواب رسیدم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
👍
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
ببخشید میشه این صفحه رو به زبان ساده برام توضیح بدید ؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-2724?comment_id=595414#comment-595414 اینجا توضیح داده شد🪷
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
@نرگس مهدوی چرا نمیتونم پیداش کنم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@شفیقه جعفریان لینک رو کپی کنین و در مرورگرتون paste کنین کامنت مد نظر بالا میاد و میتونین بررسی کنین
امیرحسین ad
1 سال پیش
من با hop رفتم اشکالی نداره؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
ولی توی ازمون های تشریحی نمیتونین ازش استفاده کنین
کوثر دهقان
1 سال پیش
من تومدم نموداراشونو رسم کردمو دیدم پیوسته اس گینه 3.نمودار بکشیم برا ترکیبا اوکیه؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اگر ازتون زمان زیادی نگیره و راحت باشید،اوکیه
آموزش ویدیویی پیوستگی برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷