= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
1339 .
14 ساعت پیش
سلام. با بستن اولین کلید یه مقاومت به صورت سری اضافه میشه یعنی جریان کم میشه و ولتاژ زیاد میشه.
پریناز نصیری
1 ماه پیش
در حالت کلی مگه جریان کل کاهش پیدا نکرده؟ مثلا اگر عددی بگیم حریان اولیه 6 باشه لامپ 1 حریان 6 داره و لامپ 2 مثلا 4 و مقامت 2 داره در حالت دوم اگه جریان بشه 4 لامپ 1 جریان 4 و لامپ 2 حریان 3 و مقامت 1 خواهد داشت پس لامپ 2 نسبت به حالت اول کم نور تر نیست؟ یا حتی اگه کل جریان 4 از لامپ 2 بگذره هم نورش ثابت هست!
نادیا نوری
3 ماه پیش
سلام خب چه ربطی داره که استاد میگه هرچقدر مقاومت خارجی بره بالا از مقاومت درونی فاصله میگیره شاید نزدیک بشه مثلا اگه مقاومت خارجی ۱ باشه و مقاومت درونی ۲ باشه اگه مقاومت خارجی بره بالا داره به مقاومت درونی نزدیک میشه اینطوری که دور نمیشه ؟!🤔
زهرا حافظی
3 ماه پیش
چرا در این سوال استاد اول ولتاژ مقامت دو را بررسی کرد نمیشد اول ولتاژ مقاومت اول رو بررسی کنیم؟
. رحیمی
11 ماه پیش
سلام ببخشید برای چی یادگرفتی ۲ اگه متوالی باشه نمیسوزه دیگه درسته ؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام جوابتون رو با پاسخنامه تطبیق بدید 🌷
پریسا واعظیان
1 سال پیش
سلام ببخشید من درس ترکیب مقاومت ها رو تو کدوم قسمت باید ببینم؟
مشکات الهیان
1 سال پیش
سلام ، مبحث چهار (به هم بستن مقاومت ها) ، یادبگیریم 5 و 6
عسل تکریمی
1 سال پیش
برای R1 مگه نمیگیم میشه : I برابراست با v به روی R خب وقتی R زیاد میشه چون I باهاش رابطه عکس داره پس میشه i کاهش چرا شد گزینه 4
فاطمه اکبری
1 سال پیش
احیانا این تست ها توی مبحث قبلی هم نبود؟آخه من همین فیلم رو دوباره دیده بودم
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اگر همچین موردی به چشمتان خورد،حتما به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷 پیگیری میشه 🌷
آموزش ویدیویی تحلیل مدار برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷