:> !
3 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر باشه، میشه چی یادگرفتی و برام توضیح بدید طریقه رسم کردن مرحله به مرحله را، نمیدونم از چی شروع کنم و چجوری پیش ببرم. یه توضیح قابل درک میخام، لطفا.
تارا اجاقلو
2 ماه پیش
سلام روز خوش برای اولین نمودار شما محور غلظت رو با توجه به ضرایب استوکیومتری که دارید باید به ۳ قسمت تقسیم کنید،و باتوجه به واکنش به ازای استفاده ۲تا ماده A، ۳ تا ماده B تولید میشه و میدونیم ماده اولیه شیب نمودارش به صورت کاهشی هست تا جایی که به صفر برسه پس از ۲ میرسه رسم میکنیم تا پایین که برسه به محور زمان و میدونیم ماده فراورده شیب افزایشی داره پس از مقدار صفر رسم میکنیم تا برسه به عدد ۳. برای قسمت دوم سوال هم میدونیم سرعت واکنش رفته رفته کاهش پیدا میکنه پس شیب کاهشی و روبه پایین هستش
:> !
2 ماه پیش
@تارا اجاقلو مرسی :)
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
3 ماه پیش
سلام گزینه اول قسمت دومش رو توضیح بدین که استاد توضیح ندادن
1339 .
3 ماه پیش
سلام. آهنگ تغییر مولی یعنی همون سرعت که میتونی معادل نسبت ضرایبشون در نظرش بگیری که درست میشه قسمت دوم.
علی رضا قادری
9 ماه پیش
این یکی گزینه سه نمیشه ؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
مهدی بوستانی
9 ماه پیش
سلام و عرض ادب من هیچی از روش حل این سوال نفهمیدم میشه یه نفر واسم توضیح بده
مطهره رضائیان
2 ماه پیش
منم نمیفهمم
Taha Rashidi
9 ماه پیش
درود خسته نباشید ادامه گزینه یک رو میشه توضیح بدید اهنگ تغییر مولیy .... ممنون
مهدی بوستانی
10 ماه پیش
سلام پشت فرمول مواد فراورده چه علامتی رو ما باید بگذاریم
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
تارا اجاقلو
2 ماه پیش
سلام وقت بخیر چون تولید شده مثبت
طاهره شریفات
11 ماه پیش
نمودار سرعت- زمان رو چطور رسم کنیم ؟ مثل نمودار غلظتشون میشه؟
تارا اجاقلو
2 ماه پیش
سلام روز خوش نه فقط یه نمودار با شیب کاهشی چون با گذر زمان سرعت واکنش کم میشه تا جایی که به صفر برسه
هاجر دهخدایی
1 سال پیش
سلام ببخشید من این قسمت شیب رو که توضیح دادن متوجه نشدم
هاجر دهخدایی
1 سال پیش
@زینب مقدم ممنون❤
فرزاد فرزین
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر. ببخشید اینجا از کجا فهمیدم که اگر از H2s دوتا تولید بشود از NH3 هم همون تولید میشود .
پونه جهانگیری
5 ماه پیش
سلام چون ضریب هاشون برابرند
Sarina Rashid pasveh
1 سال پیش
برای جامد ها و مایع ها غلظت ثابت است یعنی چی من قبلاً هم وقتی توضیح دادن متوجه نشدم
asra azizi
1 سال پیش
سلام میشه اینجا آهنگ تغییر مول Aتو واکنش دو رو بگید؟ و بعد اینکه گزینه ۴ جمله اولش که میگه یکسانه درسته؟
ایمان حاج رضابیگی
1 سال پیش
خب توی این سوال هر بازه رو که در نظر بگیریم جواب متفاوتی رو به ما میده از کجا بدونیم کدوم بازه رو باید در نظر بگیریم؟
فاطمه اکبری
1 سال پیش
خب وقتی اعداد رُند داشته باشیم،قطعا اونو انتخاب میکنیم
delaram moghimi
1 سال پیش
اینجا استاد اشتباه گزینه 4 رو غلط زدن باید گزینه 1 رو غلط میزدن
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
جلوتر اصلاح کردن 🌷
آموزش ویدیویی مفهوم و نمودارهای سینتیک برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
تارا اجاقلو
2 ماه پیش
خب اخه اینجا به طور کلی در نظر گرفتن استثنایی قائل نشدن اگر دقت کتید تو اخرای همین قسمت نکاتی که میگن به مقدار ماده اولیه اشاره میکنن