نادیا یوسفی
1 ماه پیش
سلام ، اینجا میشه سرعت کلا مصرف واکنش رو بدست بیاریم؟ یعنی تغیرات واکنش دهنده بر دقیقه ؟ یعنی -3X؟
1339 .
3 ماه پیش
سلام. جوابش میشه گزینه یک. ویدیوش بالا هست.
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
3 ماه پیش
چرا تغییرات 2X_ شد؟
نادیا یوسفی
1 ماه پیش
چون ضریب ماده A دو بود تغیرات هر ماده در واکنش هم به گفته استاد میشه ضریبش در x حالا اگه واکنش دهنده باشه کم میشه و میشه منفی اگه هم فرآورده باشه میشه مثبت
امیرحسین ادبی
5 ماه پیش
بهترین برسی دقیقه 3تا4 است در ج
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
متوجه سوالتون نشدم دوباره بپرسید ریپلای نباشه 🌷
امیرحسین ادبی
5 ماه پیش
مورد ج را می گویم
علی رضا قادری
9 ماه پیش
میشه به جای ایکس گرم گزاشت گزاشت؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
الان من سوال رو چک کردم داره میگه به ازای هر ده درجه افزایش دما،دو برابر میشه رابطه خطی نیست اگر رابطه خطی باشه میشه از تناسب رفت اینجا نمیشه اگر مثلا میگفت به ازای هر ده درجه، سرعت n تا بیشتر میشه، اونوقت رابطه میشد خطی
محمد علی خوش رضا
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی اهاا متوجه شدم ممنون پس هرزمان که یه رابطه خطی داریم میتونیم از تناسب به جواب برسیم این همیشه بر قرار هست اره
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
@محمد علی خوش رضا بله 🌷
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام عزیزم عکس از راه حلت برام بفرست ریپلای نباشه 🌷
زهرا نصراللهی
11 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید چطور میشه جزوه یا پرینت چیز هایی که تدریس میشه رو تهیه کرد؟ و مطالبی که داخل جزوه است برای زیست و.. هم دقیقا همینان یا با مطالب تدریس شده فرق میکنه؟
محمدحسین حصاری
1 سال پیش
همش درسته فقط قسمتی که تناسب بستید اشتباه در واقع باید بگید باید بگید هر 2 برابر میشه 10 درجه ، پس 8 برابر که سه تا دو برابر است پس میشه 30درجه
رزا رضای موذن
1 سال پیش
@محمدحسین حصاری بله مرسی بعدا از اون طریق رفتم درست درومد ولی برام سوال شد چرا نمیشه طرفین وسطین ساده انجام داد
Armin Alavi
1 سال پیش
چرا در صورت کسر سرعت متوسط بجای تغیرات مول استا 2xگذاشتن؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
لطفاً تایم دقیق مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
سبحان پرهوده
1 سال پیش
سلام مول ثانویه رو برای قسمت اول سوال نمیدونیم که و طبیعتا توی واکنش سرعت تغییرات مول رو از ما میخوایم
نازنین رصاف
1 سال پیش
در این تست اگر ضرایب استوکیومتری غیر از یک بود چی ؟ربطی به ضرایب این مدل سوال داره؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
مشکلی نداره فقط به این نکته باید توجه کنی که اونی که ضریب استوکیومتریش یک هست،سرعت تولید یا سرعت مصرفش،برابر با سرعت واکنشه و مثلا اونی که ضریبش دو هست،سرعتش دو برابر سرعت واکنشه و ... یعنی سرعت تولید یا مصرف هر ماده بر حسب مول بر زمان،متناسب با ضریب استوکیومتریش هست
آموزش ویدیویی تست مسائل سینتیک (2) برنامه مطالعاتی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-54149