وقایع حلقه سوم و چهارم
`01:05
1 تمرین
پیچه مسطح و میدان مغناطیسی اطراف سیملوله
`01:50
تست مسائل سینتیک (2)
`00:53
1 تمرین
گرده افشانی، لقاح مضاعف
`01:07
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
وقایع حلقه سوم و چهارم
`01:05
1 تمرین
پیچه مسطح و میدان مغناطیسی اطراف سیملوله
`01:50
تست مسائل سینتیک (2)
`00:53
1 تمرین
گرده افشانی، لقاح مضاعف
`01:07
1 تمرین
سوالات دیگران
(2)
مهدی بردبار
3 سال پیش
0:0:45
سلام استاد چرا تو این قسمت D رو صفر گذاشت؟
کپی لینک
ملیکا باقریان
3 سال پیش
سلام به این دلیل که در دقیقه صفر و اون اوله اوله واکنش که ما 6مول ماده Aریختیم قطعا واکنشی هنوز انجام نشده و واکنش دهنده ها هنوز به فراورده تبدیل نشدن پس مقدار همه فراورده هامون برابر صفر
کپی لینک
نادیا یوسفی
1 ماه پیش
چون ضریب ماده A دو بود تغیرات هر ماده در واکنش هم به گفته استاد میشه ضریبش در x حالا اگه واکنش دهنده باشه کم میشه و میشه منفی اگه هم فرآورده باشه میشه مثبت