مفهوم و ویژگی های جزء صحیح
`01:15
2 تمرین
اختلاف پتانسیل الکتریکی
`00:55
اجزای مغز(قسمت3)
`01:15
1 تمرین
توزیع بار + تست
`01:32
1 تمرین
نخاع
`01:00
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمدجواد ظهیری اصل
دوازدهم تجربی - خوزستان
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
وحید طالبی اذر
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
فاطمه رضائیان
دوازدهم تجربی - اردبیل
سایدا داربیان
دوازدهم تجربی - ایلام
سمیه بویه زار
فارغ التحصیل تجربی - تهران
زهرا رجبی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مهسا مقدم
دوازدهم تجربی - زنجان
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمدجواد ظهیری اصل
دوازدهم تجربی - خوزستان
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
وحید طالبی اذر
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
فاطمه رضائیان
دوازدهم تجربی - اردبیل
سایدا داربیان
دوازدهم تجربی - ایلام
سمیه بویه زار
فارغ التحصیل تجربی - تهران
زهرا رجبی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مهسا مقدم
دوازدهم تجربی - زنجان
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
مفهوم و ویژگی های جزء صحیح
`01:15
2 تمرین
اختلاف پتانسیل الکتریکی
`00:55
اجزای مغز(قسمت3)
`01:15
1 تمرین
توزیع بار + تست
`01:32
1 تمرین
نخاع
`01:00
سوالات دیگران
(2)
مهدیہ قومَنجانی
1 سال پیش
چون xب عنوان جواب عدد صحیحه پس براکتا بی اثرن X=X توی اون بازه ۴ عدد صحیح داریم
(3)
کپی لینک
ملیکا باقریان
3 سال پیش
سلام خسته نباشید تو این سوال میتونیم بگیم چون جواب جزء صحیح ها شده x پس قطعا x یک عدد صحیح بوده و براکت توش تاثیری نداره بعدا براکت و برداریم و به جاش اعداد -1 تا 2 رو جایگذاری کنیم ببینیم کدوماش درست درمیاد که خب ۴ عدد درست درمیاد و جواب میشه ۴
(3)
کپی لینک
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود باید اینجوری نتیجه بگیریم که چون چند براکت با هم جمع شدن، پس حاصلشون یعنی ایکس حتما عدد صحیح میشه راه حل شما هم درسته استاد بیشتر میخواستن این تکنیک رو یادتون بدن
(3)