زهرا کوهی
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر چرا گزینه ج چی یاد گرفتی میشه مثبت ؟
مریم حشمت
4 ماه پیش
سلام منظور بزرگتر از صفر
عرشیا فرزین
5 ماه پیش
ماکس/ماکس/مثبت/صفر
(2)
زهرا باقری
1 ماه پیش
سلام چرا شتاب مثبت میشه در N مگه چون در بعد منفی Aهس نباید علامت شتاب رو منفی در نظر بگیریم.؟
امیرعلی مسعودی فر
5 ماه پیش
سلام این فیلم ها بروزه؟؟ یعنی تازه امسال ظبط شده؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
سلام از پشتیبانی سوال کنید 🌷
جواد شهبازی
4 ماه پیش
مال سه چهار سال پیشه .
(2)
سارا سلطانی
3 ماه پیش
معمولا یه تیکه هایی که تو کتاب عوض شده باشه رو اپدیت میکنن
مهنا حسن زاده
6 ماه پیش
بخدا استاد فقط ادعایییی😞
(1)
مهنا حسن زاده
5 ماه پیش
کاش ادعایشی نوت
(1)
زانا مرادی
5 ماه پیش
سڵاو و ڕێز کاکە ،خەستەنەوی بۆ خراو دەرس ئێژە ؟؟
(1)
زانا مرادی
5 ماه پیش
قەزای چاۆانت کاکە ، قسەکەت زۆر راستە ، ولە ئەگەر تەغیر زۆر کە ، بە روژی ئەکەنەوە وەکوو زیست یانزهم فەسل حەوت
(1)
کوثر نژادجواد
1 سال پیش
سلام در اینجا که استاد میگن یعنی وقتی شتاب زیاده سرعت صفره و وقتی هم سرعت زیاده شتاب صفره؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بله تو نوسان سرعت و شتاب اینطوریه
فاطمه حسینی
1 سال پیش
چرا یه جوریه این درس😂نمیفهممش
(3)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
🤷♀️😂
M e
9 ماه پیش
وای دقیقاااا😭
غزل اسماعیل زاده
5 ماه پیش
منی که میگفتم این درس راحته تو یه روز جمع میشه گذاشتم روز اخر دارم برا امتحان میخونم...😂
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
@غزل اسماعیل زاده سلام خانم ببخشید شما دوره زیست رو تهیه کردید؟
غزل اسماعیل زاده
4 ماه پیش
@پوریا خیره کش سلام بله
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
@غزل اسماعیل زاده ببخشید فصل ۷ یازدهم زیست اپدیت داشته ولی من نمیتونم دانلودش کنم خیلی بهش نیاز دارم میشه لطفا اون جزوه اپدیت رو توی روبیکا واسم بفرستید ؟ death_to_the_IDF@
غزل اسماعیل زاده
4 ماه پیش
@پوریا خیره کش من روبیکا ندارم یعنی کلا به گوشی دسترسی ندارم با لپ تاپم... به پشتیبانی اطلاع دادید؟
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
@غزل اسماعیل زاده متاسفانه من دانش اموز دو سال پیش هستم و پشت کنکور موندم دوره غیر فعال شد بعد دو سال الانم همه جزوه هارو دارم بجز بخش اپدیت حالا اگه بخوام تهیه کنم باید هزینه کنم ..
غزل اسماعیل زاده
4 ماه پیش
@پوریا خیره کش آها خب آیدیتونو بدید خودشون براتون بفرستن یا یکی از دوستان اگه میتونن بفرستن براتون متاسفانه من شرایطش رو ندارم اگه میتونستم میفرستادم حتما.
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
@غزل اسماعیل زاده اوکیه
سارا سلطانی
3 ماه پیش
@پوریا خیره کش اوکی شده براتون؟ اگه نه من میتونم بفرستم
پوریا خیره کش
3 ماه پیش
@سارا سلطانی مرسی از لطفت .. اره اوکی شد
(1)
رضیه زیباپسند
3 هفته پیش
@غزل اسماعیل زاده من که بدتر چهار تا فصلو گذاشتم برای شب امتحان نمونه سوال حل کنم 🤣
غزل اسماعیل زاده
3 هفته پیش
@رضیه زیباپسند واسه منم آرزو کن مث خودت موفق شمممم 😂
رضیه زیباپسند
3 هفته پیش
@غزل اسماعیل زاده باشه عشق 😂
(1)
درسا جمشیدی
1 هفته پیش
در قمست کلاس ها یه کادر ابی داره نوشته جزوه با انتخاب درس مناسب لینک دانلود فایل جزوه ها نمایش داده میشه با انتخاب فایل مد نظر فایل برات دانلود میشه