= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه شهراپور
1 سال پیش
چچرا اول میره به سمت راست
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام این یا قانونه که نوسانگر از زمان صفر ابتدا به سمت راست میره و بعد که به دامنه میرسه دور میزنه و به سمت چپ میاد
امیرحسین بهرامی
2 سال پیش
سلام .الان لفظ کمترین در صورت سوال هست نباید تا رادیکال 2/3در نظر بگیریم؟؟؟؟
(1)
امیرحسین بهرامی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی استاد توی تست ۳ که لفظ حداکثر آورده بود مکان بیشتر انتخاب کردن
Marzieh ...
3 سال پیش
سلام ببخشید اینجا نمیشه از همون اول برا بدست اوردن جابجایی طبق گفته سوال با همون رادیکال ۲ ومنفی رادیکال ۲ استفاده کنیم؟ دیگه 2/2√ A ننویسیم؟
راحله بیگی
3 سال پیش
سلام ببخشید اینجا پس کمترین بازه زمانی چی میشه //
(1)
.. ..
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی میشه توضیح بدین دلتا t چطور بدست اومد اخه ما tهارو کم نکردیم . فقط جمعشون رو بدست اوردیم ؟
(1)
Alireza Akbari
4 ماه پیش
سلام ببین چون A+ اسمش روشه دیگه نقاط بازگشتی حالا چرا میگیم نقلط بازشتی این برمیگرده به نوسان اونگ تصور کن اونگ رو تا A+ میره و برمیگرده بعدشم میره به A_ چون دیگه بیشتر از اون نمیتونه بره چون سرعتش صفره حالا اینکه میگی توی یه بعد دیگه برگرده مثلا A/2 اینجوری نمیشه چون در اون صورت ما A/2 رو باید دامنه بگیرم یعنی ینجوریه که هرجایی که نوسانگر سرعتش 0بشه و برگرده رو دامنه یا A میگیریم توضیحش یه کم سخت بود امیدوارم فهمیده باشی
(1)