اثر کاتالیزگر
`00:31
مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
واکنش های تثبیت کربن یا چرخه کالوین و نکات آن
`00:50
اثر محیط بر فتوسنتز، تست ها (بخش اول)
`00:40
فوتون و اثر فوتوالکتریک
`00:37
اثر فوتوالکتریک
`01:03
1 تمرین
مبدل های کاتالیستی
`00:18
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمدجواد ظهیری اصل
دوازدهم تجربی - خوزستان
پریسا رسولی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
زهرا رجبی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
محمدمهدی عبدی
دوازدهم تجربی - قم
فاطمه عبدالهی تی اب
دوازدهم تجربی - هرمزگان
محمد اسحاق علی خوردی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
سمیه بویه زار
فارغ التحصیل تجربی - تهران
ابوالفضل مرادی
دوازدهم تجربی - زنجان
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
ریحانه رضایی
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمدجواد ظهیری اصل
دوازدهم تجربی - خوزستان
پریسا رسولی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
زهرا رجبی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
محمدمهدی عبدی
دوازدهم تجربی - قم
فاطمه عبدالهی تی اب
دوازدهم تجربی - هرمزگان
محمد اسحاق علی خوردی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
سمیه بویه زار
فارغ التحصیل تجربی - تهران
ابوالفضل مرادی
دوازدهم تجربی - زنجان
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
ریحانه رضایی
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
اثر کاتالیزگر
`00:31
مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
واکنش های تثبیت کربن یا چرخه کالوین و نکات آن
`00:50
اثر محیط بر فتوسنتز، تست ها (بخش اول)
`00:40
فوتون و اثر فوتوالکتریک
`00:37
اثر فوتوالکتریک
`01:03
1 تمرین
مبدل های کاتالیستی
`00:18
ستایش سلیمانی
5 ماه پیش
فکر میکنم اعداد اولیه تقسیم بر بیست و پنج صدم و منهای یک شدن و برای اینکه میانه جدید رو به دست بیاریم این اعمال رو برعکس روی میانه قبلی یعنی 2 اجرا میکنیم که به ترتیب 2 ضرب در بیست و پنج صدم میکنیم که میشه نیم و به علاوه ی 1 میکنیم که میانه ی جدید میشه 1.5