مریستم ها
`00:59
2 تمرین
سامانه بافتی نخستین(قسمت 1)
`01:22
2 تمرین
سامانه بافتی نخستین(قسمت 2)
`01:31
1 تمرین
قطبیت مواد
`00:33
1 تمرین
توان متوسط
`01:34
1 تمرین
3+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
3+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
مریستم ها
`00:59
2 تمرین
سامانه بافتی نخستین(قسمت 1)
`01:22
2 تمرین
سامانه بافتی نخستین(قسمت 2)
`01:31
1 تمرین
قطبیت مواد
`00:33
1 تمرین
توان متوسط
`01:34
1 تمرین
سوالات دیگران
(2)
بیتا مسلمی
3 سال پیش
سلام، استاد اینجا گفتن لیگنین رو پروتوپلاست میسازه، آیا میتونیم اینو راجب همه موادی ک خوندیم که در دیواره رسوب میکنن بگیم؟ منظورم سوبرین و سیلیسه
کپی لینک
سلام خسته نباشید ببخشید اینجا یه چیزی برام مبهمه، اینکه اگر لیگنین در محل لان نمیتونه رسوب کنه (چون استاد گفتن که لیگنین در دیواره پسین رسوب میکنه و در محل لان هم دیواره پسین تشکیل نمیشه) پس اصلا چطور یاخته رو میکشه وقتی در محل لان هنوز اون کانال های سیتوپلاسمی وجود دارن و بسته نشدن... تازه در یاد بگیریم 2 درس 1 استاد میگفتند که لیگنین در منافذ رسوب میکنه و منافذ رو میبنده
(2)
کپی لینک
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. متشکرم. مگه لان ها چقدر از مساحت یاخته ها. و اشغال میکنن؟ خیلی کم. بخش زیادی از یاخته با این لیگنین محاصره میشه و گیاه دیگه نمیتونه رشد کنه و بهش فشار میاد.
(2)
کپی لینک
علیرضا حسنی
3 سال پیش
سلام بله