اختلاف پتانسیل الکتریکی
`00:55
مفهوم و ویژگی های جزء صحیح
`01:15
2 تمرین
اجزای مغز(قسمت3)
`01:15
1 تمرین
مفهوم خازن + مسائل خازن
`01:20
نخاع
`01:00
3+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حسن قدرتی
یازدهم تجربی - قم
زینب صفی
فارغ التحصیل تجربی - هرمزگان
شیما غبیشاوی
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
Maryam Abdi
دوازدهم تجربی - لرستان
مهدی خدابخش پور
دوازدهم تجربی - خراسان رضوی
سحر حقیقی
فارغ التحصیل تجربی - فارس
Ziba
دوازدهم تجربی - خراسان رضوی
سحر احمدی کیان
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
3+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حسن قدرتی
یازدهم تجربی - قم
زینب صفی
فارغ التحصیل تجربی - هرمزگان
شیما غبیشاوی
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
Maryam Abdi
دوازدهم تجربی - لرستان
مهدی خدابخش پور
دوازدهم تجربی - خراسان رضوی
سحر حقیقی
فارغ التحصیل تجربی - فارس
Ziba
دوازدهم تجربی - خراسان رضوی
سحر احمدی کیان
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
اختلاف پتانسیل الکتریکی
`00:55
مفهوم و ویژگی های جزء صحیح
`01:15
2 تمرین
اجزای مغز(قسمت3)
`01:15
1 تمرین
مفهوم خازن + مسائل خازن
`01:20
نخاع
`01:00
سوالات دیگران
(2)
مهدیہ قومَنجانی
1 سال پیش
چون xب عنوان جواب عدد صحیحه پس براکتا بی اثرن X=X توی اون بازه ۴ عدد صحیح داریم
(3)
کپی لینک
ملیکا باقریان
3 سال پیش
سلام خسته نباشید تو این سوال میتونیم بگیم چون جواب جزء صحیح ها شده x پس قطعا x یک عدد صحیح بوده و براکت توش تاثیری نداره بعدا براکت و برداریم و به جاش اعداد -1 تا 2 رو جایگذاری کنیم ببینیم کدوماش درست درمیاد که خب ۴ عدد درست درمیاد و جواب میشه ۴
(3)
کپی لینک
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود باید اینجوری نتیجه بگیریم که چون چند براکت با هم جمع شدن، پس حاصلشون یعنی ایکس حتما عدد صحیح میشه راه حل شما هم درسته استاد بیشتر میخواستن این تکنیک رو یادتون بدن
(3)