یادبگیریم3:انحلال اکسیدها و بررسی انواع مواد از نظر رسانایی
مهدی بوستانی
7 ماه پیش
سلام چرا استادفراورده واکنش cl2o3 با H20را بر دو تقشیم کرده و بر عدد دیگری تقسیم نکرده چجوری استاد تو این قسمت جبر گرفته و چرا استاد تو فراورده ها H را در سمت چپ نوشته و در سمت راست ننوشته
فاطمه جلالوند
7 ماه پیش
سلام به نظرم هدف این بود که همه اون عدد ها به یه عددی تقسیم بشن که جواب آخر بدست بیاد
مهدی رضایی
7 ماه پیش
سلام چرا این قسمت تو جزوه نیست؟!
(1)
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
سلام از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷
امیر حاجیان
8 ماه پیش
چی یاد گرفتی واکنش رو مینوشید بیزحمت توی ورقه و نحوه جلکردنش رو هم توضیح بدید
خاطره شکری
8 ماه پیش
چی یاد گرفتیم رو میشه توضیح بدید؟
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 سوال دیگه ای هم هست بفرمایید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
امیررضا شرفی
8 ماه پیش
چطور بفهمیم مثبته چطور بفهمیم منفیه
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
منظورت رو دقیقتر بهم توضیح بده 🌷 ریپلای نباشه 🌷
امیرحسین خانی
2 ماه پیش
اگه فلز باشه معمولاً عناصر سمت چپ جدول، بارهاش مثبت میشه و اگه نافلز باشه معمولاً عناصر سمت راست جدول ، بارهاش منفی میشه ۳۶ عنصر اول جدول رو حفظ کن با نام و نماد و عدد اتمی
دانیال کاظمی
11 ماه پیش
سلام چرا هیدروکلریک اسید قویتر هست ؟
طهورا عیوضی
10 ماه پیش
H+ بیشتری ازاد میکنه
(1)
حوریه پورزیدابادی
11 ماه پیش
سلام وقت بخیرر این قسمت که باید تعداد یون رو بدست بیاریم از روی فرمول رو متوجه نشدم میشه برام توضیح بدین
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
حوریه پورزیدابادی
10 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی قسمت چی یادبگیریم !
(5)
فاطمه شرعی زاده
1 سال پیش
سلام میشه چی یادگرفتم رو یه نفر توصیح بده و اینکه خب ما باید N2O5+H2O کنیم بعد ادامش بنویسم چرا اینجور نباید نوشت
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-39829?comment_id=624625#comment-624625 توضیح چی یادگرفتی
فاطمه شرعی زاده
1 سال پیش
سلام میخواستم بدونم چرا به اسیدی که یک H+ آزاد کنه میگن تک پروتون دار آیا فقط یه اسم گذاشتن یا دلیل خاصی داره
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام چون فقط یه یون هیدروژن ازاد میکنه، به صورت قراردادی چنین نامگذاری داره
(1)
فرناز ابراهیمی
1 سال پیش
این قسمت چرا جواب اینطوری نشد مگه استاد نگفته بودن که جمع جبری میشه و بعدش ساده میشه چرا اینجا ساده نشد و جواب شد H2so4
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
لطفا تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه شرعی زاده
1 سال پیش
فکر کنم به خاطر این هست که باید همه شون با هم ساده بشن خب اگه دقت کنی S زیر وندی نداره که با بقیه ساده وقتی شما زیروند های هیدروژن و اکسیژن رو بر دو تقسیم میکنی باید اینکار رو برای Sهم انجام بدی که میشه 1/2 و عملا نمیشه
سام سیفی
1 سال پیش
چرا این قسمت توی جوزوه نیست!!!!!!! لطفا رسیدگی کنید!!! جوزوه شیمی ناقصِ
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
این موارد رو حتما به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
سام سیفی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی پشتیبانی هم جواب سر بالا میده
(6)
ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ
1 سال پیش
سلام جواب چی یاد گرفتی میشه 👇🏻 2N2O5 ➡️ 4HNO3 که میدهد : +4Ĥ و _4No3 8=4+4مول یون تولید میشود ✅️
(4)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام و درود 👍👍👌👌🌷🌷
امیر مهدی زاهدی
1 سال پیش
منظور این جمله اینه که بعضی محلول ها اصلا رسانایی ندارن، بعضی رسانایی کمی دارن و بعضی رسانایی زیاد؟ (منظورم اینه که راجب همه محلول هاس یا فقط محلول های یونی؟)
(1)
امیر مهدی زاهدی
1 سال پیش
Ayla ....
6 ماه پیش
سلام وقتی دو مول میده از هر کدوم یونی که میده ۴مول هست که در مجموع میشه ۸مول یون