= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Amir Taha ....
1 هفته پیش
اینجا گزینه اول باید غلط میشد چون خود استاد گفتن هرجا بگم سبب تولید یون هیدرونیوم در آب بشه غلطه چون خود آب اونو داره باید بگن سبب افزایش طبق گفته ی خود استاد باید گزینه یک غلط باشه میشه بگین حرفم درسته یا ن چرا؟؟
کوروش حسن پور
1 ماه پیش
مورد اول به جای افزایش هیدرونیوم تولید گفته نباید غلط بگیریم؟؟؟؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اوکیه خب تولید میکنه به هر حال هیدرونیوم رو در اثر واکنش با آب
Amir Taha ....
1 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی آخه خود استاد گفتن هر جا بگن تولید غلطه باید بگن سبب افزایش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
@Amir Taha .... به هر حال با تولید، سبب افزایشش میشه غلط نیست
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سخت شد ک😐😂
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
هر جاش سخت بود سوال کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
هانیه علیزاده
8 ماه پیش
گزینه ب غلط نیست؟ گفته تولید یون هیدرونیم مگه نباید بگه افزایش یون هیدرونیم؟
فاطمه محمدی
7 ماه پیش
منظورش اینه به طور کلی N2O5 یون هیدرونیوم رو تولید میکنه که درسته نگفته در محلول یون هیدرونیوم رو تولید میکنه در اون صورت باید میگفت افزایش میده
maryam chaghaei
1 سال پیش
برای تعیین مجموع ضرایب مواد باید حالت قبل از یونش رو در نظر بگیریم ؟؟؟?????
نرگس مهدوی
1 سال پیش
برای اینکخ مجموع ضرایب رو مشخص کنی باید معادله واکنش رو بنویسی و موازنه کنی و ببینی در کل مجموع اعدادش چند میشه ریطی به قبل یا بعد یونش نداره
maryam chaghaei
1 سال پیش
@نرگس مهدوی متوجه منظورم نشدین ; منظورم این بود ک مثلا برای معادله Li2O ; توی قسمت فراورده اگه بنویسیم 2OH + 2Li ; مجموع ضرایب فراورده ها میشه 4 میخواستم ببینم کلا میشه اینطوری بررسی کرد یا ن
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@maryam chaghaei اها نه اونطوری نمیتونی بنویسی
maryam chaghaei
1 سال پیش
@نرگس مهدوی مرسی :)
محمد عبداله فرد
2 سال پیش
سلام مثلا HCl میده H مثبت Cl منفی و Ba(oh)2 میده +Ba2 و -OH یکی مثبت منفی میده یکی میره تو بار یون میشه توضیح بدید که چگونه اینارو تشخیص بدیم
(1)
محمد عبداله فرد
2 سال پیش
@سحر معاون مرسی
(1)
ستاره شکوری
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷