= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد اسکندرلو
4 ماه پیش
ببخشید در گزینه ۲. مگر مس بالاتر قرار نگرفت پس کاهندگی کمتر از هیدروژن میباشد ددنتیجه هیدروژن نقش اند را ایفا میکند پس چرا قسمت دومش رو فقط غلط گرفتیم
آمنه قدیم پور
5 ماه پیش
منظور از اینکه قطب های ولتسنج برعکس به قطب های پیل وصل شده چیه مگه ما نیم سلول هیدرورن رو به قطب منفی ولت سنج وصل نمیکردیم خب اینجا هم به قطب منفی ولت سنج وصل شده
امیر خداوردی
7 ماه پیش
وقتی ما میگیم E۰ cu-fe اونی که اول مینویسم همیشه تو جدول سری الکتروشیمیایی بالاتر قرار میگیره
امیر خداوردی
7 ماه پیش
اکسنده همیشه توی واکنش دهنده ها هستش ؟
نرگس روایی
6 ماه پیش
اگه واکنشش اکسایش کاهش باشه پس کاهنده داریم. پس یچیزی اکسیده میشه و یه چیز دیگه کاهیده. درنتیجه هم کاهنده داریم هم اکسنده
دنیا قریبی راد
1 سال پیش
سلام برای تایین کردن شیب باید از اکسنده به کاهنده فلش ز؟
نرگس روایی
6 ماه پیش
آره
دنیا قریبی راد
1 سال پیش
36/۰میشه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
اگر این تفریق انجام بشه جوابش همون ۰.۳۷ میشه🤔
زهرا اردستانی
1 سال پیش
چرا اینجا توی کاتد کاهش غلظت داریم؟ و توی آند افزایش غلظت ؟
.Armita .
1 سال پیش
در کاتد تعداد یون های مثبت کم میشه چون یون ها به اتم تبدیل میشن و ضخامت تیغه رفته رفته بیشتر میشه.بخاطر همین کاهش تعداد یون ها،غلظت محلول کم میشه. کلا (ک)اتد یعنی کاهش غلظت محلول و(ا)ند یعنی افزایش غلظت محلول
ساره سادات علیاری
1 سال پیش
میشه این سوال رو به روش تشریحی حل کنید.
(1)
ساره سادات علیاری
1 سال پیش
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممد .
1 سال پیش
میشه بگید چجوری محاسبه میکنیم اگه میشه با تصویر بگید ممنون میشم
ممد .
1 سال پیش
دقیقه21 فیلم هست
فرشته پرتوی
1 سال پیش
درنا هادی زاده
5 ماه پیش
همون تیغه هستش