= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سوزان صالحی
4 ماه پیش
سلام ببخشید استاد چرا شعاع رو گرفتن رادیکال دو تو درسنامه در این مورد صحبتی کردن؟
ماریا .
1 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید آخر سوال، مگر p(2,3-√2) و q(2-√2,3) نمیشن؟ وقتی سوال p-q رو میخواد، چرا xq و yp رو از هم کم کردیم؟ نباید فاصله دو نقطه رو به دست بیاریم؟
ماریا .
1 سال پیش
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام وویس