تست 11

برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

14 مرداد

قضیه کار-انرژی جنبشی
قضیه کار-انرژی جنبشی

`01:14

1 تمرین

غلظت مولی(مولار)
غلظت مولی(مولار)

`01:06

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام میشه این سوال رو توضیح بدید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

سلام میشه این سوال رو توضیح بدید .

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام اتلاف انرژی جنبشی که اینجا داریم بخاطر کار نیروی اصطکاک هست پس شما بیا اختلاف انرژی جنبشی رو حساب کن، برابر با کار نیروی اصطکاک بزار

(1)

@نرگس مهدوی تا اونجا پیش میرم بعدش میرسم به دو تا مجهول نیروی اصطکاک و d d رو چجوری باید پیدا کنم؟