= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه اسکندری
3 سال پیش
سلام وقت بخیر فکر میکنم این سوال اشتباه حل شد چرا کسینوس 30 درجه رو استاد 1/2 گرفتند؟؟
محدثه اسکندری
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب من بازم متوجه نشدم چطور زاویه بین f , fx 60 درجست؟؟چون حتی استاد با دست نشون میدن زاویه رو میگند این زاویه ک 30 درجست میسه یک دوم
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
اشتباه لفظی استاد بود چون کسینوس 60میشه 1/2 وحل تست درسته
دانیال محمدیان
1 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب چجوری فهمیدن زاویه 60 درجه داره که گفته کسینوس 60 درجه>؟؟؟؟؟
محیا موسوی
1 ماه پیش
پاسخ چی یاد گرفتی گزینه ۲
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
امیتیس حسینی
2 ماه پیش
و اگر اون منفی رو برای اصطحکاک در نظر بگیریم چرا تو بالا رفتن نمیگیم حهت جابجایی خلاف نیروی وزن هست پس - برای اصطحکاک و - برای جهت جابجایی .پس جواب میشه مثبت .یعنی چرا منفی بودن اصطحکاک برای هردو جهت لحاظ نشده؟(این ادامه سوالم هست اولش رو توی وویس گفتم)
فاطمه علی زاده
3 ماه پیش
از کجا بفهمیم نیاید از انرزی مکانیکی استفاده کنیم؟ چون من ازاین روش رفتم گزینه دو اومده
فاطمه کاظم نادی
3 ماه پیش
کی باید از از کسینوس ۶۰ استفاده کنیم و کی از سینوس ۶۰ در این سوال از کجا بدانم ؟
احمد محمدی
4 ماه پیش
استاد ببخشید همیشه میشه تقسیم بر ۳۷ وضرب ۱۰ کرد جواب دربیاید با هر عددی
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
آموزش ویدیویی قضیه کار-انرژی جنبشی برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 4 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
سلام عزیزم:) استاد اشتباه لفظی کردن و گفتن کسینوس ۳۰. درواقع زاویه بین F و Fx برابر با ۶۰ درجه است و کسینوس ۶۰ میشه یک دوم