تست5

5/5
(15 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

روز 18

چرخه کار قلب
چرخه کار قلب

`01:28

تابع نمایی
تابع نمایی

`00:43

برون ده و نوار قلب
برون ده و نوار قلب

`01:06

1 تمرین

غلظت مولی(مولار)
غلظت مولی(مولار)

`00:42

1 تمرین

تابع لگاریتمی
تابع لگاریتمی

`01:07

تست کار نیروی ثابت
تست کار نیروی ثابت

`00:00

سوالات دیگران

یعنی چی دو تا شش دهم سدیم میده

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام مگه کلش شش دهم نیست خب چرا هر کدون از یون ها رو شش دهم حساب کرد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

کجایه فصل یک سدیم سولفات naso نوشته؟

من از اینجا به بعدش رو دیگه نفهمیدم میشه یکیتون توضیح بدید

ببین یه نسبت ساده هست شما به ازای یدونه Na2So4 , سه تا یون داری حالا به ازای شش دهمش چنتا داری؟ ۱/۸ برای یون ها جداگانه هم میشه مثلاً بگی به ازای یدونش، دو تا یون سدیم داری حالا به ازای ۰/۶ چنتا یون سدیم داری؟۱/۲

(2)

سلام چون گفته محلول نهایی یعنی باید همه یون های سدیم موجود در محلول رو درنظر بگیریم؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام بله دقیقا

تو عبارت اولی چجوری میشه که وقتی میشکافه 2 تا na میده

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام خداقوت.یعنی توی این تست تفکیک یونی داریم ؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

سلام بله 👍

سلام بله در واقع یون های مثبت و منفی در یک ترکیب یونی،در حالت محلول از هم تفکیک شدن

مگه این ۶/مول برای کل نیست چرااستاد برای هر کدوم در نظر گرفتن

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

۰.۶ برای مول های سدیم نیترات هست که توی این ترکیب ۰.۶ مول سدیم وجود داره

Ruqiya Valizade | آکادمی امروز

Ruqiya Valizade

2 سال پیش

این دیه چیبود😐💔

(1)

کجاش رو متوجه نشدید؟

M e | آکادمی امروز

M e

2 سال پیش

میشه روش کسریشو برام بنویسین با توضیحش صوتی؟

هرجا رو نفهمیدی بگید توضیح بدم

سلام با توجه به فرمول قبلی استاد تکلیفNA چی میشه

Negin  Heydari | آکادمی امروز

Negin Heydari

2 سال پیش

این چیه 😐😐😐

(1)

@Negin Heydari فرمول سال ۱۰

سلام میشه بگید چطور بفهمیم وقتی ی چیزی مثل سدیم سولفات رو می‌شکنیم ۲ تاNa ب ما میده و ی دونه so4 اینو از کجا بفهمیم؟؟؟؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام وویس

محدثه نوکی | آکادمی امروز

محدثه نوکی

2 سال پیش

سلام وقت بخیر من این سوال رو نفهمیدم میشه توضیح بدید ممنون

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام وویس

محدثه نوکی | آکادمی امروز

محدثه نوکی

2 سال پیش

@زینب مقدم ممنون❤️

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

@محدثه نوکی خواهش می‌کنم😘

سلام‌وقت بخیر چرا واسه سدیم نیترات 3تاNo3نداد ولی واسه سدیم سولفات 2تاNaمیشه

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام وویس

(1)

@زینب مقدم ممنون عزیزم میشه اینم بگین دقیقه آخر فکنم دقیقه 4.8باشه چرا واسه جمع سدیم ۰.۲رو فقط با ی۰.۶دهم جمع میزنم و با اون ۰.۶دهم دیگ جمع نمیزنیم؟

چرا وقتی na2so4تجزیه میشه 2تاnaویکیso4میشه؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام وویس

مجید  دلاکه  | آکادمی امروز

مجید دلاکه

2 سال پیش

@زینب مقدم توضیح از این عالی تر نمیشه مرسیی

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

@مجید دلاکه خواهش می‌کنم☺️ موفق باشی 💚