سامانه بافتی نخستین(قسمت 1)
`01:22
2 تمرین
انرژی درونی
`00:33
سامانه بافتی نخستین(قسمت 2)
`01:24
1 تمرین
تست مفهوم انحلال پذیری (بخش دوم)
`00:18
دنباله حسابی
`00:31
توان متوسط
`00:47
نیروی بین مولکولی و نقطه جوش
`00:39
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
پگاه قاسمی نسب
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
کیان محمودی
دوازدهم ریاضی - کردستان
ABOLFAZL Hendevani
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
دکتر فاطمه اسدی
فارغ التحصیل ریاضی - فارس
عاطفه جعفری
دوازدهم تجربی - کرمان
زینب مرادی
فارغ التحصیل تجربی - گیلان
سبحان محمدی
فارغ التحصیل تجربی - گیلان
زینب ساعدی
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
محمد مهدی قشمی
فارغ التحصیل تجربی - زنجان
محمد ارشدی
دوازدهم تجربی - گیلان
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
پگاه قاسمی نسب
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
کیان محمودی
دوازدهم ریاضی - کردستان
ABOLFAZL Hendevani
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
دکتر فاطمه اسدی
فارغ التحصیل ریاضی - فارس
عاطفه جعفری
دوازدهم تجربی - کرمان
زینب مرادی
فارغ التحصیل تجربی - گیلان
سبحان محمدی
فارغ التحصیل تجربی - گیلان
زینب ساعدی
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
محمد مهدی قشمی
فارغ التحصیل تجربی - زنجان
محمد ارشدی
دوازدهم تجربی - گیلان
سامانه بافتی نخستین(قسمت 1)
`01:22
2 تمرین
انرژی درونی
`00:33
سامانه بافتی نخستین(قسمت 2)
`01:24
1 تمرین
تست مفهوم انحلال پذیری (بخش دوم)
`00:18
دنباله حسابی
`00:31
توان متوسط
`00:47
نیروی بین مولکولی و نقطه جوش
`00:39
1 تمرین
سوالات دیگران
(2)
بیتا مسلمی
3 سال پیش
سلام، استاد اینجا گفتن لیگنین رو پروتوپلاست میسازه، آیا میتونیم اینو راجب همه موادی ک خوندیم که در دیواره رسوب میکنن بگیم؟ منظورم سوبرین و سیلیسه
کپی لینک
سلام خسته نباشید ببخشید اینجا یه چیزی برام مبهمه، اینکه اگر لیگنین در محل لان نمیتونه رسوب کنه (چون استاد گفتن که لیگنین در دیواره پسین رسوب میکنه و در محل لان هم دیواره پسین تشکیل نمیشه) پس اصلا چطور یاخته رو میکشه وقتی در محل لان هنوز اون کانال های سیتوپلاسمی وجود دارن و بسته نشدن... تازه در یاد بگیریم 2 درس 1 استاد میگفتند که لیگنین در منافذ رسوب میکنه و منافذ رو میبنده
(2)
کپی لینک
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. متشکرم. مگه لان ها چقدر از مساحت یاخته ها. و اشغال میکنن؟ خیلی کم. بخش زیادی از یاخته با این لیگنین محاصره میشه و گیاه دیگه نمیتونه رشد کنه و بهش فشار میاد.
(2)
کپی لینک
علیرضا حسنی
3 سال پیش
سلام بله