تست های انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه
`00:40
1 تمرین
تست برایند میدان الکتریکی (3) + ویژگی های خطوط میدان الکتریکی
`01:21
دستگاه عصبی محیطی + تست
`02:19
1 تمرین
مفهوم و ویژگی های جزء صحیح
`00:46
بینایی و چشم(قسمت1)
`01:14
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
پگاه قاسمی نسب
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
آناهیتا قاینی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
کیان محمودی
دوازدهم ریاضی - کردستان
دکتر فاطمه اسدی
فارغ التحصیل ریاضی - فارس
ساجده نارویی
دوازدهم تجربی -
Mitra :)
دوازدهم تجربی - اصفهان
/ /
فارغ التحصیل تجربی - سمنان
ستایش ازادی
فارغ التحصیل تجربی -
ABOLFAZL Hendevani
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
مبینا استادمحمودی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
پگاه قاسمی نسب
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
آناهیتا قاینی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
کیان محمودی
دوازدهم ریاضی - کردستان
دکتر فاطمه اسدی
فارغ التحصیل ریاضی - فارس
ساجده نارویی
دوازدهم تجربی -
Mitra :)
دوازدهم تجربی - اصفهان
/ /
فارغ التحصیل تجربی - سمنان
ستایش ازادی
فارغ التحصیل تجربی -
ABOLFAZL Hendevani
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
مبینا استادمحمودی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
تست های انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه
`00:40
1 تمرین
تست برایند میدان الکتریکی (3) + ویژگی های خطوط میدان الکتریکی
`01:21
دستگاه عصبی محیطی + تست
`02:19
1 تمرین
مفهوم و ویژگی های جزء صحیح
`00:46
بینایی و چشم(قسمت1)
`01:14
سوالات دیگران
(3)
فاطمه شهراپور
11 ماه پیش
0:0:43
سمت چپی رو چطوری ساده کرد ... واقعا روش ساده کردن استاد رو نمیفهمم
کپی لینک
سارا احمدی
1 سال پیش
سلام ببخشید جواب تستهای تمرین یاد بگیریم رو نداریم
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام تمرین یادبگیریم خودش پاسخنامه داره هر سوالی رو که جواب میدید،پاسخنامه تشریحیش براتون نمایش داده میشه
کپی لینک
سید مهدی میرمعصومی
2 سال پیش
سلام سوال آخر جزوه همین مبحث که برای دی داخل ۴۰۱ هست رو میشه توضیح بدین؟
کپی لینک
علی حسن وند
2 سال پیش
سلام ویدیو سوال اخر https://emrooz.ir/courses/252/9123/65357
(1)
کپی لینک
شیوا فتحی
2 سال پیش
@علی حسن وند سلام باز نمیشه
(1)
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نباشه که البته یک مقدار برای ایکس محاسبه شد