تامین انرژی انقباض
`00:54
تست درس2فصل3
`01:16
1 تمرین
گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن + آنتالپی
`00:59
1 تمرین
نسبتهای مثلثاتی در دایره مثلثاتی
`00:48
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
مبینا پناهی
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان شرقی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
محمد مهدی کبیری
فارغ التحصیل تجربی - البرز
ستایش ازادی
فارغ التحصیل تجربی -
محمد عبدالملکی
دوازدهم تجربی - کردستان
Marzieh ...
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
آناهیتا کمالی نژاد
فارغ التحصیل تجربی - فارس
/ /
فارغ التحصیل تجربی - سمنان
مهدی حسینی
دوازدهم تجربی - اصفهان
دنیا باستانی
دوازدهم تجربی - فارس
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
مبینا پناهی
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان شرقی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
محمد مهدی کبیری
فارغ التحصیل تجربی - البرز
ستایش ازادی
فارغ التحصیل تجربی -
محمد عبدالملکی
دوازدهم تجربی - کردستان
Marzieh ...
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
آناهیتا کمالی نژاد
فارغ التحصیل تجربی - فارس
/ /
فارغ التحصیل تجربی - سمنان
مهدی حسینی
دوازدهم تجربی - اصفهان
دنیا باستانی
دوازدهم تجربی - فارس
تامین انرژی انقباض
`00:54
تست درس2فصل3
`01:16
1 تمرین
گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن + آنتالپی
`00:59
1 تمرین
نسبتهای مثلثاتی در دایره مثلثاتی
`00:48
سوالات دیگران
(2)
پوریا خیره کش
1 سال پیش
حالا استاد بنظرتون چند بار باید جزوه آکادمی رو مرور مرد تا روز کنکور اردیبهشت؟ اخه جزوه خیلی سنگینه و تعداد ویدیو ها هم بالا
کپی لینک
پوریا خیره کش
1 سال پیش
فراموشی مطالب خیلی زیادههه🙃
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
بله به همین دلیل خیلی نیازه که مطالب دائما مرور بشه 🌷
کپی لینک
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام خداقوت به نظر من خواندن متن جزوه فقط ملاک نیست بیشتر فهم ودرک مطالب در تست ها معلوم میشه مثلا بک نکته ای رو بارها در جزوه مرور میکنیم ولی در تست همون رو غلط میزنیم چون ذهن ما عادت میکنه فقط حفظ کنه با فقط مرور کردن ولی با تست زدن ما یادمیگیریم چطور استفاده کنیم وذهن رو به چالش بکشیم به نظرم کنار مرور تست هم کار کنید ان شاءالله نتیجه تون عالی باشه
کپی لینک
پوریا خیره کش
11 ماه پیش
@عطیه رحمانی تشکرر اره همینه
(1)
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
بستگی به خودتون داره تعداد مرور زیاد مطرح نیست مهم اینه که بصورت منظم هر چند وقت یکبار زیست رو مرور کنید که مطالب در دهنتون تثبیت بشه هم جزوه استاد مهمه هم کتاب درسی و در کنارش تست تمرینی و آزمون و ...