نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ
`01:21
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:50
کروموزوم (فام تن) ، مراتب فشردگی کروموزوم های خطی
`01:27
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ
`01:21
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:50
کروموزوم (فام تن) ، مراتب فشردگی کروموزوم های خطی
`01:27
سوالات دیگران
(2)
مریم شجاعی
10 ماه پیش
اونجایی که استاد مشتق عبارت xبتوان ۲ رو میگیره من وقتی کسری میگیرم میشه ۲xبتوان منفی۳ ولی وقتی استاد مشتق گرفت شد ۲x- بتوان ۳؟؟؟
کپی لینک
مینا علی عباسی
11 ماه پیش
دقیقه1 من متوجه علامت ها نشدم، چرا هم بین شون منفی گذاشتن هم برای توان؟ توی صورت سوال ک همش بین شون مثبت!
کپی لینک
کپی لینک
مینا علی عباسی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی عه این آموزشش کجا بود؟! من نمیدونستم اینجوری حل میشه😰
کپی لینک
سجاد اسماعیلی
10 ماه پیش
چه تایمی؟