نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ
`01:21
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:50
کروموزوم (فام تن) ، مراتب فشردگی کروموزوم های خطی
`01:27
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ
`01:21
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:50
کروموزوم (فام تن) ، مراتب فشردگی کروموزوم های خطی
`01:27
سوالات دیگران
(1)
NAFAS
11 ماه پیش
یجا تو درسنامه استاد اومدن اون عبارت که به توان ی کسر منفی رسیده بود رو کلا برداشتن گذاشتن به صورت رادیکالی تو مخرج که توانش هم مثبت شد بعد اون دو تا ضریب هم صورت ها در هم ضرب میشه مخرج هم در رادیکال اینجا چرا این کارو نکردن؟! (البته این سخت تره) اما از کجا متوجه بشیم کجا باید از کدوم روش بریم؟
کپی لینک