پیوستگی
`00:42
میوز 1و2
`01:04
1 تمرین
تست پیوستگی
`00:45
1 تمرین
تغییر در تعداد کروموزم
`00:39
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
پیوستگی
`00:42
میوز 1و2
`01:04
1 تمرین
تست پیوستگی
`00:45
1 تمرین
تغییر در تعداد کروموزم
`00:39
1 تمرین
سوالات دیگران
(2)
حسام رضایی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر ببحشید سوال ۱۹ رو نمیشه از خاصیت براکت استفاده کرد و عدد منفی ۳ رو از براکت خارج کرد سپس عبارت ۲x داخل براکت را مساوی z قرار داد و سپس حل کرد؟ ببینید جوابام با استاد یکسانه و هردومون یک دوم،یک،سه دوم به دست اوردیم اما مقادیر zمان متفاوته میخواستم ببینم من اشتباه حل کردم؟
کپی لینک
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود بله راه حل شما درسته اما اگر تعداد نمیخواست مثلا مقدار یا مجموع میخواست باید طبق روش استاد میرفتی
کپی لینک
نرگس رحیمی
2 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)