سبحان پرهوده
4 ماه پیش
لفظ یونش برای ترکیبی مثل NaOH درسته مگه یونش ترکیب مولکولی نبود خب این ترکیب یونیه که
حدیثه عابدینی
5 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر. فلش رفت و برگشتی فقط برای اسید ضعیف هست و تو باز ضعیف استفاده نمیشه؟؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
سلام توی باز ضعیف هم استفاده میشه منطقا
حدیثه عابدینی
5 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام مجدد خیلی ممنون. چند بار استاد باز گذاشتن که ضعیف بودن و براش فلش تعادلی نکشیدن فک کردم برای اون استفاده نمیشه. بازم ممنون 🎀
راضیه شوشتری زاده
6 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتیم دوم چی میشه ؟اگه غلظت اولیه یکسان باشه میگیم قوی تره؟
کوثر ایلداری
6 ماه پیش
بله
(1)
امیر خداوردی
7 ماه پیش
فازها را میشه از طریق فلش واکنششون فهمید ه ضعیفی قوی هستند مانند اسیدها که اگر یک طرفه باشند قویاند
امیر خداوردی
8 ماه پیش
باز هارو میشه از طریق فلش هاشون فهمید که صعیف و قوی هستند ؟
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
منظورت چیه؟(ریپلای نباشه 🌷)
امیر خداوردی
8 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی عین اسیدها که میگفت اگه رفت و برگشت باشه ضعیف هستش و اگه یه طرفه باشه قویه.
کوثر ایلداری
6 ماه پیش
@امیر خداوردی بله با این روش میگوییم
امیر خداوردی
8 ماه پیش
تو این لحظه که استاد میگه امین و امید منظورش اینه که هر مولکولی که گروه عاملی این دو تا را داشته باشه باز ارنیوس محسوب میشه؟
(2)
روناک عباسی مقدم
8 ماه پیش
استاد ببخشید شکل سمت چپ کاغذ رو در کتاب ما ابی کرده و این قسمت مطلب برای نظام قدیم هست لطفا به روز رسانی بفرمایید
طهورا عیوضی
10 ماه پیش
سلام چی یادگرفتی دومیش رو یه توضیح میدین؟ نفهمیدم.. هدرونیوم خب H3o هست دیگه؟
نرگس روایی
8 ماه پیش
سلام. چی یاد گرفتی دوم، سوالش غلطه. جواب میشه هیچکدوم. و بله/ هیدرونیوم با H3O یا به اختصار H+ نمایش داده میشه.
امیر مهدی زاهدی
1 سال پیش
سلام، به طور کلی بهتره از کدوم استفاده کنیم؟ NH3 یا NH4OH؟
(1)
𝒜𝒷ℴ𝓁𝒻𝒶𝓏𝓁 𝓀𝒶𝓎𝓈𝒶𝓇𝒾
1 سال پیش
فرقی نداره
Sara . R
1 سال پیش
سلام ، وقت بخیر ببخشید این جدول مربوط به بازها تو کتاب درسی نیست .
Sara . R
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی بله صفحه ۱۸ کتاب درسی مربوط به اسید هاست جدول دقیقه ۱۸:۱۵ فیلم مربوط به بازهاست که تو کتاب نیست
(1)
محمدجواد ظهیری اصل
1 سال پیش
سلام ویدیو باز نمیشه؟
(1)
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام یکم صبر کنید درست میشه 💚
A GF
1 سال پیش
اگه این ۵تا ۱۰۰درصد یونیده میشن پس در در غلظت یکسان نمیشه خاصیت اسیدیشونو مقایسه کرد درسته؟
زینب مقدم
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
حق با شماست لفظ یونش برای NaOH استفاده نمیکنیم