تست ها
`01:14
مفهوم تکانه و قانون دوم نیوتون به بیان تکانه
`00:46
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:48
مقدمه، برگ
`00:57
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
تست ها
`01:14
مفهوم تکانه و قانون دوم نیوتون به بیان تکانه
`00:46
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:48
مقدمه، برگ
`00:57
سوالات دیگران
(1)
NAFAS
11 ماه پیش
یجا تو درسنامه استاد اومدن اون عبارت که به توان ی کسر منفی رسیده بود رو کلا برداشتن گذاشتن به صورت رادیکالی تو مخرج که توانش هم مثبت شد بعد اون دو تا ضریب هم صورت ها در هم ضرب میشه مخرج هم در رادیکال اینجا چرا این کارو نکردن؟! (البته این سخت تره) اما از کجا متوجه بشیم کجا باید از کدوم روش بریم؟
کپی لینک