بهینه سازی
`00:43
پایه1: سرعت انتشار امواج در تار و مسائل آن
`01:03
تست بهینه سازی
`00:49
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
بهینه سازی
`00:43
پایه1: سرعت انتشار امواج در تار و مسائل آن
`01:03
تست بهینه سازی
`00:49
1 تمرین
سوالات دیگران
(2)
طهورا عیوضی
1 ماه پیش
سلام اگه منظورت اینه که چرا مشتق گرفتیم برابر صفر گذاشتیم دلیلش اینه که خب کلا برای مساعل بهینه سازی که یه رابطه میده اول بعد دوباره یه رابطه دیگه مثلا ماکزیمم یا مینیممش میخواد باید یکی رو بر حسب اونیکی بدست بیاریم بعد جایگذاری کنیم انوقت رابطه مون یه مجهول داره و حالا مشتق میگیریم برابر صفر میزاریم به ما جواب رو میده.