= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه علی زاده
4 ماه پیش
آخه اینجا روی سوال زاویه تابش جبهه ها رو داده ولی ما گفتیم زاویه برخورد با سطح مانع در جبهه ها برابر با زاویه تابش در پرتو هست؟ یعنی اول نباید زاویه برخورد جبهه ها رو حساب کنیم؟
فاطمه شهراپور
11 ماه پیش
چطور پیشه ۵۰
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
چون این دو زاویه صورتی و آبی باید مجموعشون بشه ۹۰ حالا که یکیش ۴۰ هست، پس اون یکی ۵۰ عه
فاطمه ذوالفقاری
2 سال پیش
چرا تو جزوه پرتوها و زاویه ها هست
فاطمه ذوالفقاری
2 سال پیش
ینی انگار جواب هست
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
Amir Hossein J
4 ماه پیش
سلام خسته نباشید. خود سوال گفته زاویه تابش ۷۰ هست. کلا یک نوع زاویه تابش داریم دیگه یعنی زاویه تابش جبهه با خود پرتو فرقی ندارن.