= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
dina basereh
1 ماه پیش
اینجا تو این سوال میشه اون قسمتی که از روش استاد نیست رو توضیح بدید که چه جوری نوشته شده منظورم اون قسمتی هست که زیر جمله (با توجه به شکل و رسم پرتوها داریم ) هسته
نازنین رصاف
1 ماه پیش
سلام اگه زاویه انحراف در برخورد @nام برای زوایای بزرگتر از ۹۰ داد چی؟برای تعدا. برخورد ژوج و فرد
dina basereh
1 ماه پیش
از فرمول هایی که استاد گفتن میشه تو نهایی استفاده کرد یا باید رسم کنیم و زاویه به دست بیاریم؟؟
امیرحسین دیوانی
2 ماه پیش
اینا ک تو نهایی نمیاد؟؟ بیاد به چوخ رفتیم!
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
کدوم؟
مهری جهانی
4 ماه پیش
اینجا از کجا بدونیم زاویه انحراف کدوم بخشه ؟؟از کجا تشخیص داده اون زاویه باایی زاویه انحرافه؟چرا بغلیش نباشه
امیرحسین محمدی اذر
3 ماه پیش
زاویه انحراف میشه زاویه بین اولین پرتو تابش با آخرین پرتو بازتاب بغلیش انحراف زاویه ها حساب نمیشه
مهری جهانی
4 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتیم رو میشه حل تشریحیشو بفرستین ؟؟ چرا میشه 2 برابر
مهری جهانی
4 ماه پیش
جزوه رو ندارم میشه عکسشو بفرستی
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
@مهری جهانی جزوه رو میتونید دانلود کنید در بخش دانلود ها از پشتیبانی سوال کنید راهنمایی میکنند
مهری جهانی
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی در کل روش محاسبه Dرو نمیدونم چجوریه تشریحی که بخوام روی کاغذ بکشم .میشه بگید دی زاویه بین چیاست؟؟
مهری جهانی
4 ماه پیش
روش تشریحی حل این مسایل برای نهایی چیه ؟؟؟از ان روش که نمیتونیم بریم
مهری جهانی
4 ماه پیش
پس در چه حده
غزل اسماعیل زاده
4 ماه پیش
دوستان میشه بگید زاویه انحراف برای رشته تجربی کدوم قسمت کتاب درسیه؟ پیدا نمیکنم...
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
توی کتاب مستقیما نیست ولی ازش سوال میاد باید بلد باشید
(1)
طهورا عیوضی
4 ماه پیش
اها راستی. تو نهایی هم میتونیم از این روشه بریم؟ اگه نتونیم بریم که ببخشید جر میخوریم😐
(1)
طهورا عیوضی
4 ماه پیش
جدی نمیشه رف؟
طهورا عیوضی
4 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
کدوم فرمول ها؟ (ریپلای نباشه 🌷)